goedendag!
Een tijdje terug is mijn huisgenoot begonnen met het bouwen van een quadcopter; onderzoek gedaan, onderdelen besteld en tot slot het in elkaar zetten van de drone. Leek allemaal goed te gaan tot hij vast liep omdat hij de motors niet draaiende kon krijgen. Hier heeft hij een tijdje aan gezeten tot hij uiteindelijk de hoop maar had opgeven. Nu liggen de dure drone onderdelen al een tijdje stof te happen in de kast...
Het gaat om:
4x - Turnigy D3548/4 1100KV Brushless Outrunner Motor
4x - TURNIGY Basic 25A v3.1 Speed Controller
1x - MultiStar High Capacity 3S 5200mAh Multi-Rotor Lipo Pack
4x - Turnigy SF Glowing Propeller 10x4.5 Black (ccw+cw)
1x - Hobbyking X580 Glass Fiber Quadcopter Frame w/Camera Mount 585mm
+afstandsbediening, receiver, flight-controller enz.
We zijn er zelf nu ook achtergekomen dat de combinatie van de esc en motors natuurlijk niet werkt door het te laag aantal amp dat de esc levert. We weten eigelijk ook niet zeker of het wel de bedoeling is om 4 keer een 910 watt motor te gebruiken als multicoptermotor....(kan dat?)
We zouden graag de drone willen laten vliegen zonder nog heel veel te moeten investeren.
in het kort:
- zijn onze motors geschikt?
(zo nee> welk type motor past het best in onze combinatie?)
(zo ja> welke esc hebben we hier voor nodig? Is de accu groot genoeg?)
- werken de esc nog na dat het meerdere malen geprobeerd is op een veelte krachtige motor?
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met project.
Alvast heel erg bedankt!
Een tijdje terug is mijn huisgenoot begonnen met het bouwen van een quadcopter; onderzoek gedaan, onderdelen besteld en tot slot het in elkaar zetten van de drone. Leek allemaal goed te gaan tot hij vast liep omdat hij de motors niet draaiende kon krijgen. Hier heeft hij een tijdje aan gezeten tot hij uiteindelijk de hoop maar had opgeven. Nu liggen de dure drone onderdelen al een tijdje stof te happen in de kast...
Het gaat om:
4x - Turnigy D3548/4 1100KV Brushless Outrunner Motor
4x - TURNIGY Basic 25A v3.1 Speed Controller
1x - MultiStar High Capacity 3S 5200mAh Multi-Rotor Lipo Pack
4x - Turnigy SF Glowing Propeller 10x4.5 Black (ccw+cw)
1x - Hobbyking X580 Glass Fiber Quadcopter Frame w/Camera Mount 585mm
+afstandsbediening, receiver, flight-controller enz.
We zijn er zelf nu ook achtergekomen dat de combinatie van de esc en motors natuurlijk niet werkt door het te laag aantal amp dat de esc levert. We weten eigelijk ook niet zeker of het wel de bedoeling is om 4 keer een 910 watt motor te gebruiken als multicoptermotor....(kan dat?)
We zouden graag de drone willen laten vliegen zonder nog heel veel te moeten investeren.
in het kort:
- zijn onze motors geschikt?
(zo nee> welk type motor past het best in onze combinatie?)
(zo ja> welke esc hebben we hier voor nodig? Is de accu groot genoeg?)
- werken de esc nog na dat het meerdere malen geprobeerd is op een veelte krachtige motor?
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met project.
Alvast heel erg bedankt!