DRAADTJE GESLOTEN - INDOOR Hengelo 2010/2011

Graag jullie aandacht voor het volgende

Ik loop zwaar met mijn rug te klungelen.:(
Zal dus niet in staat zijn om mee te helpen met het af- en opbouwen.

Zijn er een paar mensen die rond 19.00 uur aanwezig willen zijn,
om het een en ander klaar te willen zetten, zodat er om 19.30 uur gevlogen kan worden. En 's avonds weer opbouwen tot tennishal.
Vele handen maken licht werk.

Hoor het wel in dit draadje wie mee wil helpen :thumbsup:

Groet, Gerhard

Ik wil wel weer wat eerder komen hoor!
dus als er nog mensen nodig zijn, 19:00 uur aanwezig (of eerder?)?

Justus

Lijst voor vanavond

dag mensen,

het is zo ver.
vanavond kan er weer gevlogen worden.

ik heb nog afmeldingen gehad, maar we hebben nog 23 piloten over:p

zie jullie vanavond.

Groet,
Gerhard

Geslaagde INDOOR Hengelo

Het leek me weer een geslaagde Indoor Hengelo afgelopen zaterdag.
Heb niemand horen klagen. Bijna geen midairs. Weinig schade dus.

Het ging in het begin van de avond bijna mis. De man met de materialen had plots afgezegd. Hierdoor zouden we ook geen muziek hebben die avond.
Dit is fantastisch opgelost door Harold en Martin. Harold is weer naar huis gereden en heeft zijn oude hobby van zolder gehaald.
Man het klonk geweldig.
Super bedankt hiervoor.:thumbsup:

Het af- en opbouwen van de hal gaat steeds sneller. Met een paar man is het zo gepiept. We krijgen zelfs complimenten van de hal baas dat de netten er zo mooi bijhangen.:p

Toch een puntje van kritiek.
Er zijn weer mensen geweest die niks van zich laten horen en niet op komen dagen. Jammer. Als je jezelf kunt aanmelden dan kun je ook afmelden.;)

Ondanks dat, mogen jullie ervanuit gaan dat er volgend jaar weer twee dagen indoor Hengelo georganiseerd worden.:p

Tot volgend jaar.

Groet, Gerhard

Het leek me weer een geslaagde Indoor Hengelo afgelopen zaterdag.

Als vlieger kan ik bevestigen dat het een zeer geslaagde indoor was. Ik heb weer met veel plezier gevlogen. En als de mogelijkheid daar is zal ik volgend jaar zeker weer komen.

Bij deze mijn, en ik denk dat ik wel mag zeggen onze, dank aan de initiatiefnemer(s), opbouwers, afbrekers en allen die verder bijgedragen hebben aan het welslagen van de vliegavonden.

Willy

Zijn er trouwens eventueel foto's gemaakt, en is er iemand die wellicht een leuk artikeltje wil schrijven voor de TRMC website?

Back