Do the Samba :-D

zo ladys en gentlemen
paps is zo goed als klaar met upgraden van zijn fgtje.
Vandaag nog even een samba uitlaatje aangeschaft want dat wou ik eigenlijk nog hebben "een goede uitlaat".
Voor de rest heb ik de hele auto in alu geUpgrade op de kleine motorsteun na , die komt nog wel.:mrgreen:

full

RACO .... hERE I COME :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: ,,, misschien met het beetje extra samba power kan ik nu een beetje meekomen met de grote boys op de raco zondag :P

groetjes scott

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er goed uit scottie :mrgreen:
enne die uitlaat heb je wel nodig:mrgreen:
gr

Ziet er gelikt uit.
Hebben ze bij RACO de offroad-baan laatst niet voorzien van een nieuwe zandlaag?
Zo te zien ben jij van plan al dat werk te niet te doen en ga je de baan daar even flink straffen.

thenks guys
lol , idd wildcard , we zullen de boel even egaliseren daar :D:D:DD::D

strax nog even een paar cm uit de kap halen voor de pijp , en dan ben ik er klaar voor
ben er klaar voor
ben er klaar voor
ben er klaar voor
ben er klaar voor
spongebob_2004-12-29.jpg

groetjes scott

die mag er wezen zeg!!!! en maakt hij nog veel kabaal of valt het mee? sommige mensen willen niet zo graag veel herrie als zoiets langs komt rijden:rolleyes:

gr.

Robert

Het ziet er goed uit team maat. We zullen ze ff gek maken daar. Heb trouwens ff een reserve auto geregeld. je weet maar nooit......

hihihihi
het geluidje weet ik nog niet , dat horen we morgen wel :P , ben wel benieuwd .
maar we kunnen het geluid altijd een beetje dempen .
heeej sander , toppie , goed bezig hahaha .

groetjes scott

een reserve auto:eek: heb je die nodig dan ??:mrgreen:
enne scott die uitlaat maakt niet zoveel herrie :cool:
gr en tot morgen :evil: haha

hahahaha.
ik rijd met sanmax met mijn auto , het zou een beetje lullig zijn als we in dezelfde heats komen ,,, vandaaar :P
mwaaa ik denk dat het er niet veel heftiger aantoe gaat als als mijn bashes , dus verwacht niet dat er iets kapot gaat :D ,,, ff afkloppen

greets en tot morgen he :P vergeet je de spulletjes niet dan.
ik leg ze vast klaar

Zet hem op hé mannen,,,,,,,

hahahahaah
kep nu alles 4x getjekt , alles heb ik al ingepakt.
top ik ben er ook :) !!!!

greetz scott

@ Ik Ga voor jullie duimen BOYS :thumbsup: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,en alleen naar huis als je een BEKER hebt gewonnen hé :yes::banana: , gr.Dr.Dre.;)

hey dre hoe doen we dat dan dan kan scott morgen niet naar huis ??
ik kan dan wel naar huis :mrgreen:
mja iemand moet er verliezen tog:evil:
gr

hahah en nu ga ik er alweer bijna in :D

cobus heeft een super dag gehad, ondanks dat me auto als een dweil reed
na een beetje afstellen van de caster en camber en vering ging het al iets beter , maar ik ken natuurlijk nog hellemaal niet goed rijden op een baan , ik wil te graag gas geven hihihihihi
en de motor sloeg ook afentoe af
2x touwtje van de trekstarter gebroken
na de pakking vervangen te hebben van de isolator had ik een beetje start problemen ... en toen was het alweer 4 uur :P
dus hebben we maar ingepakt en huiswaards gegaan

maar de samba was gruwelijk :P:P:):) zoveel meer power , niet wat ik gewend was met dat uitlaatje wat ik had , het leek wel een raket :P
nu nog een beetje baan beheersing en dan komt het wel goed :).
het is een aanrader voor iedereen om een keer op een baan te rijden voor de fun.

groetjes scott

het is een aanrader voor iedereen om een keer op een baan te rijden voor de fun.

groetjes scott

Nu heb je het over offroad, moet je voor de gein 's onroad proberen, is ook erg leuk. Dan leer je pas echt sturen. Veel beter dan alleen op een parkeerplaats of een open veld alleen maar wat gas geven.

Back