vliegen met een neck-strap en dan in de wind gaan hangen krijgt dan een wat andere betekenis.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zodra je constant 45 meter of meer gooit dan gaan expirimenteren met preset . wellicht haal je er dan zo weer 5 tot 10 meter bij
Wel jammer dat je niet zo hoog komt als je de preset button te vroeg los laat.vliegen met een neck-strap en dan in de wind gaan hangen krijgt dan een wat andere betekenis.....![]()
Valt best mee. Zelf heb ik ooit 70 meter met een Twister 1 geklokt. een Waarde die ik met de 2 en 3 nooit meer gehaald heb. De Tweagle daar in tegen doet het wel.50-55m met een twister 1? Dat lijkt me wel héél erg ambitieus.
Valt best mee. Zelf heb ik ooit 70 meter met een Twister 1 geklokt.
idd, die flutter kan het gevolg zijn van speling op de hevels en/of servo's die voor de ailerons gebruikt.70 meter? Tsjonge. Ik denk niet dat het toen windstil was? Hoop ik ?
Overigens, de weinige keren dat ik echt "hard" (naar mijn normen, of zeg maar, op mijn planeet) gooi; of ok, als een vriend of mijn broer hem gooit, dan fluttert de vleugel soms. of toch de rollen, of ik weet niet zeker wat. Te veel speling op de rollen of kan dat iets anders zijn?