DJI Phantom Review

Nee helaas niet. Ik baal dat ik de wirelessfunctionaliteit van de GoPro nu uit had staan, anders kon ik hem eventueel nog via de GoPro opsporen.

Ik hoop voor je dat je hem terugvindt. Is het wel een bosachtig terrein of park? Niet dat hij in de bebouwde kom op een dak is geraakt of zo, want dan kun je lang zoeken. Hoe ver was de Phatnom van je vandaan toen hij zo raar begon te doen?

Ik had vandaag de 808 #16 keychain camera eraan gehangen met wat klittenband. Ziet er niet uit met die trilling. Kan denk ik weinig anders dan dit kleine ding op die manier monteren.

Iemand een idee hoe hoog dit ongeveer was?

[media=youtube]kv7mzdu_TK0[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt! Het was in een gebied vol met weilanden. Hij ligt dus vrijwel zeker in een weiland en waarschijnlijk op een boerengolfterrein tussen de sneeuw. Hij wordt zeker wel gevonden door iemand de komende dagen/weken. De vraag is vermoedelijk of hij ooit bij mij nog terug komt :confused:

Waar is ie naartoe gevlogen dan? Kon je niet die richting volgen?

Nee, het vreemde was dat ik hem vrijwel direct liet dalen, maar dat hij begon te stijgen en een witte stip werd die verdween en met de wind mee ging. Omdat ik rekende op de fail-safe ben ik niet weg gegaan. Pas na 20 minuten ben ik in de omgeving gaan zoeken, maar dat was kansloos. Ik heb nu flyers uitgedeeld bij de boeren.

Met sneeuw is het rot dat het apparaat grotendeels ook wit is. Snel wat vrienden/familie optrommelen en zoeken. Maak er een spelletje van, vinder krijgt 2 kratten bier ofzo.

Haha goede, ik dacht er ook aan om met een groep te zoeken. Ik weet alleen niet of ik mensen zo gek krijg. Het gaat echt om kilometers. De enige hoop die ik heb is dat die kilometers grond slechts van een handjevol mensen is en de kans aanzienlijk hoog is dat iemand hem vindt. Ik ben gewoon bang dat iemand dat ding in zijn zak steekt vanwege de GoPro.

Staat je naam en tel.nummer erop?

Nee, de stickers zijn nog niet binnen die ik erop zou plakken. Zwaar balen dus. Mensen die niet de flyer hebben, kijken hopelijk op de camera. Op de GoPro vind je video's met mijn huis, auto+kenteken en mij erop. Mensen die hier wonen, zullen precies herkennen waar het is.

Ik ben hem verloren in Vogelenzang.

@DJ41: Ik zie trouwens dat jij later ook een andere zender wilt. Heb jij een idee waarom DJi overal deze tekst neerzet ?

"DO NOT use the PHANTOM transmitter (receiver) with the third party remote control equipment."

Ik zit trouwens aandachtig naar de foto's te kijken en me af te vragen als je de ontvanger ook vervangt, hoe je de GS-12 het beste kan bevestigen.

Ik hoop voor je dat je hem terugvindt. Is het wel een bosachtig terrein of park? Niet dat hij in de bebouwde kom op een dak is geraakt of zo, want dan kun je lang zoeken. Hoe ver was de Phatnom van je vandaan toen hij zo raar begon te doen?

Ik had vandaag de 808 #16 keychain camera eraan gehangen met wat klittenband. Ziet er niet uit met die trilling. Kan denk ik weinig anders dan dit kleine ding op die manier monteren.

kv7mzdu_TK0[/media] Phantom first time high up - YouTube

Ik gok op net geen 100 meter....de flat tegenover je is 9 verdiepingen hoog. 9 x 2.50 meter = 22,50 meter. Volgens mij zit je ruim 3 x de hoogte van de flat, maar net geen 100 meter....ish....... :p

Balen Richie....ik hoop dat je m terugvindt....ging ie richting de duinen/zee, gezien de oostenwind? (tenminste hier in Heerhugowaard was ie oostelijk)

Misschien een oproepje doen aan mensen hier op het forum om komend weekend met FPV apparatuur te komen vliegen bij jou in de buurt, vanuit de lucht zou je m misschien kunnen vinden....kans is klein met de witte kleur, maar wie weet!!

Succes!

gr. Rob

Haha, ik zat ook voor hem te kijken en de verdiepingen te tellen!

Wat is dat een goed idee zeg Robbie, dat zou ik gaaf vinden. Dan mag iedereen daarna bij mij komen eten en een biertje doen (ongeacht de uitkomst). Hij ging inderdaad oostelijk richting de zee. Als het niet in een weiland is, dan ligt hij in de Waterleidingduinen

[URL="
Phantom first time high up - YouTube[/URL]
ik hoor je zelf zeggen tegen de kids 400 meter @1:35 sec haha :p
wat die gastjes erna zeiden dat begreep ik niet : iets van what da fuck en dan .....?:confused:

Back