DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

zijn er uberhaupt mensen met scheurtjes in de p3 ? zelf maak ik me hier wel ligtelijk zorgen over, vandaar dat ik me er zo nu en dan ook in verdiep wat ik er tegen kan doen zoal, zie bovenstaand bericht

Leuke opname over Den Briel pegasus.
Je moet wel heel goed kijken hoor wil je zien dat de horizon scheef is .
Er is een spreek woord voor dat met mieren begint :)

De scheve horizon bij de phantom 3 is een bekent probleem. Sommige hebben er minder of juist weer meer last van.
Op diverse forums wordt hierover geklaagd.
Men hoopt dat onze Chinese vrienden dit met een software update kunnen oplossen, misschien met v.1.20 update.
Ik heb zelf een phantom met zenmuse gimbal met gopro gehad en deze was altijd perfect recht.
Dit kan ik van mijn phantom 3 niet zeggen helaas

Vindt het allemaal best meevallen!
Klein top machine is de phantom 3 pro!

Maiden flight:
Niks speciaals gewoon een testvlucht/opname..

Laatst bewerkt:
ik heb ook zeer vel last gehad van scheve horizon, dit kun grotendeels oplossen door een imu calibratie en een gimbal calibratie.
heeft bij mij echt veel geholpen ,staan wel how tos op youtbue, en zorg dat je imu koud is als je het doet

ik heb ook zeer vel last gehad van scheve horizon, dit kun grotendeels oplossen door een imu calibratie en een gimbal calibratie.
heeft bij mij echt veel geholpen ,staan wel how tos op youtbue, en zorg dat je imu koud is als je het doet

as we speak zet ik de nieuwe firmware op mijn p3 en zender, ik neem de gok, normaal gesproken zou ik hier mee wachtten maar aangezien de fotostreaming naar mijn ipad de nieuwe firmware wil doe ik het toch. ik zal laten weten of het wel of neit verstandig is om te updaten morgen

inderdaad @Will i am mijn ipad ook zojuist mee gevlogen even alles weer connecten etc, en vliegen maar, alleen kun je je fotos niet direct meer bekijken als je de nieuwe fw er nog niet op hebt, poi nog niet gevonden ga metteen kijken

p3p geupdate, ondervind alleen veel problemen met de rc, krijg de update er met geen mogelijkheid op. heb mijn spul hiervoor nooit ge update, volgens de handleiding moet je min. versie 1.2 erop hebben maar die is ook niet meer te downloaden bij dji. heb de versie 1..2.6 geprobeert maar dei krijg ik ook niet op mijn rc. iemand tips ?

Back