DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Hallo
Ik heb een paar vraagjes als ik het goed heb doe je 2700 m op 200 m hoogte met de jouwe .
Is dit op open terrein of kan dit ook in bebouwde kom ?
Ik heb de mijne nu een week en ook op een 200 m hoogte zo een 500 m verder kom ik niet de ontvangst van
de zender valt uit en van beeld het komt wel weer maar verder geraak ik niet hij komt dan naar vertrekpunt
terug.
Ik zou graag weten hoe jij dat doet of wat ik mis doe .
Alvast bedankt .
Mvg Alain

Hallo
Ik heb een paar vraagjes als ik het goed heb doe je 2700 m op 200 m hoogte met de jouwe .
Ik heb de mijne nu een week en ook op een 200 m hoogte zo een 500 m verder kom ik niet de ontvangst van
de zender valt uit en van beeld het komt wel weer maar verder geraak ik niet hij komt dan naar vertrekpunt
terug.
Alvast bedankt .
Mvg Alain

Hallo
terug.
Alvast bedankt .
Mvg Alain

Hallo Alain , ik weet niet of je al lang vlieg met drones.
Het eerste wat je fout doet is dat je in de bebouwde kom vliegt ,daarom heb je minder bereik.
Ten tweede moet je je wel aan de regels houden , momenteel mag je niet hoger dan 120 meter vliegen en zeker niet in de bebouwde kom.
De drones komen momenteel al negatief in de media ,daarom lijkt het me beter om je daar aan te houden.
In oktober komt een nieuwe regelgeving dan willen ze de hoogte beperken tot 50 meter als men niet de 120 meter aan houd en de drone niet uit het zicht.
Dus probeer daar eerst even mee te oefenen .;)

Hallo allemaal,
Vandaag mijn DJI Phantom professional binnen gekregen.
Heb even een klein stukje gevlogen en wat plaatjes geschoten en gefilmd .
Jammer dat er zo veel wind staat dus maar snel gestopt.
Moet nu even uitvogelen hoe ik de beelden op mijn mac krijg.

Ik had de Phantom 1 wat een verschil is dit.
Bij mij zag ik wel de functie follow maar heb die nog niet getest

prettig wekend en dat het maar snel mooi weer wordt ;)

Patrick

We hebben geluk het is mooi weer dus vanmorgen de eerste test vlucht gemaakt.
wat een verschil met de PH1 is dit zeg.
Ga nu wel een Ipad mini 2 kopen, met de Samsung A5 geeft het veel problemen maar ja die komt ook niet in het lijstje voor ;)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo
terug.
Alvast bedankt .
Mvg Alain

Hallo
terug.
Alvast bedankt .
Mvg Alain

Je bericht 4keer plaatsen !!:mad:

Ik wilde even hier kwijt dat ik een tijdje geleden een P2 heb gehad, en ik daar ook last had van scheurtjes (onder andere bij de schroefjes van de motoren).

Ik dacht al dat het aan mij lag [emoji16]

We hebben geluk het is mooi weer dus vanmorgen de eerste test vlucht gemaakt.
wat een verschil met de PH1 is dit zeg.
Ga nu wel een Ipad mini 2 kopen, met de Samsung A5 geeft het veel problemen maar ja die komt ook niet in het lijstje voor ;)

full

Schitterend plaatje! Ik heb een Microsd usb-stick waar ik foto en film mee kopieer naar mijn mac.

Ik heb zelf gekozen voor de iPad air 2 vanwege de nieuwe processor A8X en de standaard mount vervangen door die van de Inspire 1.(wiebelvrij) De iPad mini 2 heeft de A7 processor en las dat daar problemen mee waren.

http://forum.dji.com/thread-22281-1-1.html

Vraagje voor de bezitters van een phantom, kan het online niet vinden en op rcgroups wordt niet geantwoord. Kan er naast stick mode 1 of 2 ook voor 3 gekozen worden?. Uit de documentatie haal ik dat een custom mode mogelijk is, maar betekend dit inderdaad dat je BV mode 3 kan inrichten?.

opnieuw een stick mode leren zie ik niet zitten :)

Stealth,

Bedankt voor je reactie ,
Heb inmiddels de Ipad 2 al aangeschaft en heb nog niet gevlogen hier mee , te veel wind :(
Maar wel getest en tot nu toe geen problemen gehad. Dus hoop ik dat dat ook met vliegen niet gaat gebeuren

full

Hans,
FW zegt me niet veel. Maar ik heb wel een vermoeden
Ik vlieg met een DJI Pathom professional . Had eerst de PH1 wat een verschil is dat zeg.

afgelopen week even wat om gekeken naar het probleem van de haarscheurtjes, op de buitenlandse fora word dit veel al voorkomen door middel van een strakgetrokken ty wrap om elke arm van je phantom. er werd daar veel over gepraat, iedereen was het vrijwel eens over het feit dat het scheuren vanuit de arm komt vandaar de tywrap. er gaat een verhaaltje rond dat je je phantom bij 1 arm moest optillen en dan wat heen en weer bewegen en dan kun je zien of de shell van je phantom meebeweeegt ofniet, en daarna met die tywrap nog eens proberen en dan moest je het verschil wel merken.

zelf heb ik het nog niet gedaan en geprobeerd maar zeker even de moeite waard lijkt me.
1_zpsoyws8ogu.jpg
2_zpsoneyb52j.jpg

er zijn daar ook genoeg mensen die hem opsturen naar dji en krijgen een nieuwe shell, maar die hebben soms bij de levering al sheurtjes.
dus dat is ook niet aan te raden.

Zat ik er toch even goed naast Hans ik weet het niet , wat ik wel weet dat ik die nog moet updaten. Zal na het weekend is kijken ben momenteel niet thuis.

Het zal dan de laatste nieuwe FW nog niet zijn, maar als alles goed gaat zou ik het zo laten. Alhoewel er niet veel problemen meer te lezen zijn.

Back