Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is mooi.
En dit is zonder een keer gecrasht te zijn ?
Als je nu firmware v1.1.9 hebt zou ik wachten met updaten. Ik zelf vlieg ook nog steeds met v1.1.19. Met de laatste update hebben diverse mensen problemen.
Bovendien komt er zeer binnenkort weer een update die hopelijk dan vrij is van bugs.
Als er een nieuwe update uitkomt wacht ik altijd minimaal een week en lees tussentijds de diverse forums door hoe de nieuwste update bevalt.
Als er weinig of vrijwel geen problemen zijn dan pas update ik mijn Phantom 3
Dat is mooi.
Welke lader gebruik je nu en wat is de laadtijd als je er drie lege batterijen insteekt?
Van jou leren we dus niets , afwachten op berichtjes
Je gaat wel erg op safe , je kan ook de accu eruit halen blijft hij veel langer heel![]()
Hoezo safe, vorig jaar kwam er voor de Phantom vision plus een update uit, was brak, na 3 dagen werd deze weer ingetrokken en de oude software werd weer teruggezet (website DJI).
Ervaring is dat DJI hun software niet goed uittest en dat wij vliegers de testers zijn.
Van jou leren we dus niets , afwachten op berichtjes
Je gaat wel erg op safe , je kan ook de accu eruit halen blijft hij veel langer heel![]()
Wat ook heel makkelijk is ,is onder een boom of in een schaduwhoek gaan staan...werkt super!Even voor de inspire en phantom 3 vliegers dat problemen hebben met zonlicht reflectie op de ipad, een zonnebril met gepolariseerde glazen is de oplossing! Geen sunshield meer nodig!
Zijn diverse merken op de markt!
Wat ook heel makkelijk is ,is onder een boom of in een schaduwhoek gaan staan...werkt super!
First Flight, first crash
Ik was al een tijdje opzoek naar een droge om te kunnen fotograferen en filmen vanuit de lucht, de Phantom 3 leek mij de beste keuze en omdat ik hem (ik woon in de Eifel) niet in de buurt kon kopen ben ik maar eens op zoek gegaan.
- Op vrijdag 17 juli ruim 500 km gereden om mijn eerste Phantom 3 te kopen. Om helemaal up-to-date te zijn ook nog even bij de mediamarkt een Ipad Air 2 gekocht. Het kan nu niet verkeerd gaan leek mij. Vrijdag middag, -avond en -nacht alle gebruiksaanwijzingen en lesvideo's en meer grondig doorgenomen, tevens de nieuwste firmware gedownload en de Phantom alsmede de afstandsbediening ge-upgrade. (ik kon gewoon niet wachten dat het weer licht zou gaan worden)
- Op zaterdag 18 juli de lesvideo's nogmaals bekeken en eindelijk was het dan zo ver, even in de tuin de autostart getest en alles scheen te werken. Op naar de eerste vlieglocatie zonder gebouwen en bomen. Na vele keren opnieuw starten van de Phantom stond het licht op groen en kon ik de autostart gebruiken voor mijn eerste echte vlucht. Eindelijk........ de spanning stijgt.... nu gaan we vliegen ..... Amin, je weet hoe dat gaat, we hebben het allemaal gehad.
De bedoeling was om eerst eens goed te oefenen en niet ver te vliegen, nadat ik de Phantom een paar meter hoger had gestuurd ging deze compleet zijn eigen weg. Hij maakte cirkels die steeds groter werden en was totaal niet bestuurbaar ook de return to home knop werd genegeerd.
Uiteindelijk lande de drone in de bomen, propeller afgebroken en de drone vuil en bekrast. Vanaf dat moment geeft hij een repeterend piepsignaal.
Hier viel een droom in duigen, tsjonge, tsjonge wat baal ik enorm.Bekijk bijlage 178109
First Flight, first crash
Ik was al een tijdje opzoek naar een droge om te kunnen fotograferen en filmen vanuit de lucht, de Phantom 3 leek mij de beste keuze en omdat ik hem (ik woon in de Eifel) niet in de buurt kon kopen ben ik maar eens op zoek gegaan.
- Op vrijdag 17 juli ruim 500 km gereden om mijn eerste Phantom 3 te kopen. Om helemaal up-to-date te zijn ook nog even bij de mediamarkt een Ipad Air 2 gekocht. Het kan nu niet verkeerd gaan leek mij. Vrijdag middag, -avond en -nacht alle gebruiksaanwijzingen en lesvideo's en meer grondig doorgenomen, tevens de nieuwste firmware gedownload en de Phantom alsmede de afstandsbediening ge-upgrade. (ik kon gewoon niet wachten dat het weer licht zou gaan worden)
- Op zaterdag 18 juli de lesvideo's nogmaals bekeken en eindelijk was het dan zo ver, even in de tuin de autostart getest en alles scheen te werken. Op naar de eerste vlieglocatie zonder gebouwen en bomen. Na vele keren opnieuw starten van de Phantom stond het licht op groen en kon ik de autostart gebruiken voor mijn eerste echte vlucht. Eindelijk........ de spanning stijgt.... nu gaan we vliegen ..... Amin, je weet hoe dat gaat, we hebben het allemaal gehad.
De bedoeling was om eerst eens goed te oefenen en niet ver te vliegen, nadat ik de Phantom een paar meter hoger had gestuurd ging deze compleet zijn eigen weg. Hij maakte cirkels die steeds groter werden en was totaal niet bestuurbaar ook de return to home knop werd genegeerd.
Uiteindelijk lande de drone in de bomen, propeller afgebroken en de drone vuil en bekrast. Vanaf dat moment geeft hij een repeterend piepsignaal.
Hier viel een droom in duigen, tsjonge, tsjonge wat baal ik enorm.Bekijk bijlage 178109