DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Discussie in 'Multicopters' gestart door pegasus, 10 mei 2015.

1. voyager4

voyager4

Lid geworden:
    25 jun 2003
    Scherpte aanpassen in je cam instellingen. Staat standaard geloof ik op +2, terug zetten naar 0 of -1

Bekijk dit eens :

2. RobertBMW

RobertBMW

Lid geworden:
    29 dec 2009
    Sinds deze week bezit ik ook een DJI Phantom 3 Advanced. Nu heb ik even een vraag over de multiple flight mode. Deze staat op dit moment in de GO app uitgevinkt . Klopt het dat je nu tijdens het vliegen niet kunt overschakelen naar A-mode bijv om een fly away te voorkomen? Als je multiple flight mode wel aanvinkt in de GO app, blijft hij dan in de P-mode nog wel automatisch switchen tussen P-GPS, P-OPTI en P-ATI?

Hoe hebben jullie gebruikers van de Phantom 3 dit ingesteld?

3. voyager4

voyager4

Lid geworden:
    25 jun 2003
    Ik heb de multiple flightmode aan staan en kan tussen de drie standen kiezen. Volgens mij kun je als je de MFm uit vinkt nog wel naar Atti mode, dus dan kun je kiezen tussen P-gps en P-Ati.
    Automatisch switchen tussen de modes gaat niet dat doe je dmv de schakelaar aan de linker achterzijde van je remote.

Laatst bewerkt: 7 feb 2016
  4. RiLe

RiLe

Lid geworden:
    4 mrt 2015
    Volgens mij zit het nu bij de camera settings. Daar kun je via het gereedschap icoontje settings wijzigen. Ik kwam het daar volgens mij vanmorgen tegen.

Verder had ik ook nog even beloofd om een filmpje te posten van het vliegen in het magazijn. Dit filmpje vond ik nog in de DJI app. Had het bestand al verwijderd op m'n SD maar blijkbaar kun je dan toch nog het een en ander terug zien/vinden. Dit filmpje is onbewerkt (want daar heb ik totaal geen verstand van) en dit is een van mijn eerste vluchten. Dat is duidelijk te zijn aan hoe ik m'n controller mee laat bewegen als ik naar rechts stuur :)

5. RobertBMW

RobertBMW

Lid geworden:
    29 dec 2009
    Bedankt voor je reactie!
    Morgen krijg ik mijn 2e accu, zal dan het een en ander even proberen op de simulator.
    Kwam ook nog onderstaande tegen:

Wanneer je de controle kwijt raakt in de GPS stand.

- Oplossing: schakel de phantom met de afstandsbediening in ATTI mode en vlieg de Phantom met de hand terug. NB hiervoor moet je in de app van de Phantom de "multiple flightmode" van te voren hebben ingeschakeld!

6. Ropeti

Ropeti

Lid geworden:
    3 okt 2007

Dat ziet er een stuk stabieler uit dan bij mij.

Weet iemand hoe je het abrupte stuurgedrag minder kan maken? Dat hij dus iets geleidelijker reageert.

Grt,

Robert

7. Ben Jansen

Ben Jansen

Lid geworden:
    18 sep 2005
    Yep, veel vliegen.

8. voyager4

voyager4

Lid geworden:
    25 jun 2003
    Dat zit hem in je expo, deze dus aanpassen aan hoe jij het graag wilt.

9. Ropeti

Ropeti

Lid geworden:
    3 okt 2007
  10. RJS

RJS

Lid geworden:
    28 nov 2014
    Voor degenen die op zoek zijn naar een tas voor de Phantom 3. Bij Conrad staat de hardshell backpack van DJI zelf te koop voor 129. Stuk goedkoper dan elders... meteen eentje besteld.

11. voyager4

voyager4

Lid geworden:
    25 jun 2003
  12. RJS

RJS

Lid geworden:
    28 nov 2014
    Verdikkeme! Naar die van jou was ik eigenlijk op zoek... kwam uiteindelijk de dji versie 50 euro onder de normale prijs tegen. Ben ik toch iets te snel geweest. Nou ja. De dji is wel een heel mooie tas. De originele doos die ik altijd meenam in de auto valt nu langzamerhand uit elkaar.

13. voyager4

voyager4

Lid geworden:
    25 jun 2003
    super handig hoor zo'n backpack, daar ga je veel plezier van hebben.

14. bzb

bzb Guest

is er ook een koffer waar de props erop kunnen blijven? liefst niet die lelijke alumium van ebay

15. voyager4

voyager4

Lid geworden:
    25 jun 2003
  16. bzb

bzb Guest

17. EJS

EJS

Lid geworden:
    4 okt 2011
    Laatst bewerkt: 19 feb 2016
  18. RJS

RJS

Lid geworden:
    28 nov 2014
    Prachtige koffer, maar niet op de fiets te vervoeren...

19. voyager4

voyager4

Lid geworden:
    25 jun 2003
  20. RJS

RJS

Lid geworden:
    28 nov 2014
    Ik heb een probleempje met mijn 3 Advanced. Vliegt, filmt en fotografeert prima, maar hij slaat geen flight log op. Is toch wel handig. Hij heeft het wel gedaan, want ik heb een paar van die los verwijderd. Nu blijft de lijst leeg, hoe vaak ik ook vlieg... Hebben jullie enig idee hoe dit kan? Heb ik wellicht per ongeluk een instelling gewijzigd? Ik heb me gek gezocht bij de instellingen, maar ik kan het niet vinden. Op het dji forum wordt niet gereageerd op mijn vraag. ..

Oh ja, de flight log lijst is te benaderen met het icoontje van het vouwvliegtuigje in de linker bovenhoek van het beginscherm van de Go app.

Deel Deze Pagina