DJI New Mavic Pro

Volgens mij blijft de Downward Vision Sensor aan!
Ik had ergens gelezen dat als je deze uit zet je wat sneller kan.

Iemand hier misschien een idee voor een leuk (niet DJI) "tasje" waar de Mavic + RC + 2 batterijen ik kan?

Hé die heb ik ook. En dan heb ik het niet enkel over de Mavic, maar ook over de tafel :)

Laatst bewerkt:
Klein tip, het is in bijna 14:00u 13 dec, ik krijg net een mail van centralpoint punt nl, daar is de mavic pro combo op voorraad gekomen, 11 stuks nu nog voor een zeer scherpe prijs van 1317,69 incl.
Morgen leveren, ik heb natuurlijk direct besteld en wellicht voor jullie een optie?

Cheers

'DJI Mavic Pro drone nu bij Centralpoint verkrijgbaar'
Zo te zien bedoelen ze dat hij daar te bestellen is. Beetje misleidende kop van de boys. (Of ik ben gewoon te laat natuurlijk)

'DJI Mavic Pro drone nu bij Centralpoint verkrijgbaar'
Zo te zien bedoelen ze dat hij daar te bestellen is. Beetje misleidende kop van de boys. (Of ik ben gewoon te laat natuurlijk)

Ja dat ben je :), eerst zien, dan geloven maar in de order verwerking staat bij mij nu leverdatum 14 dec, morgen dus.
Denk dat ze de binnengekomen voorraad in een half uurtje verkocht hebben, ik was 3 min na de mail op de site.
Dus of ik ben morgen heeeeeeeeeeeeel blij, of niet :)

Update: het was echt zo :banana:
Niet te geloven, gisteren besteld, zojuist geleverd, wat een ongelofelijke mazzel.
Laden en voorbereiden nu :)

Veel succes voor de andere liefhebbers, notificatie bij veel bedrijven aanzetten en mazzel hebben..

Bijlagen

• IMG_0335.jpg
    IMG_0335.jpg
    451,8 KB · Weergaven: 176
  • IMG_0338.jpg
    IMG_0338.jpg
    332,5 KB · Weergaven: 167
  • IMG_0339.jpg
    IMG_0339.jpg
    415,4 KB · Weergaven: 177
  • IMG_0340.jpg
    IMG_0340.jpg