Depron voor Belgen

Hoi,

Ik vroeg mij af of er Belgen (regio Leuven-Mechelen-Antwerpen) waren die interesse hebben in depron.

In Mechelen is er een winkel die op bestelling Noma Plan van NMC (= exact hetzelfde als depron) verkoopt, maar je moet wel per doos kopen.

Ik knutsel wel wat, maar 60m² depron (40m² 3mm en 20m² 6mm) krijg ik er toch niet direct doorgejaagd.

Prijs: 3mm = 3,00 €/m² / 6mm = 5,75 €/m²

Ik maak +/-10 eurocent/m² "winst" op de verkoopsprijs (omdat de cijfers dan makkelijker zijn).

De platen zijn 0,85mx1,25m = 1m², maar ik verkoop ze het liefst per paar aangezien ze per 2 met een naad aan elkaar hangen.

Groeten,
Niels R.

PS: Ik woon in Mechelen, werk in Antwerpen en ben geregeld in de buurt van Leuven. Afspreken om op te halen is dus mogelijk in een ruime regio.

Heb er net gehaal voor 10 euro per plaat!
Omdat ik er in West-Vlaanderen nergens vind.

Maar Antwerpen is wat te ver voor mij

Heb er net gehaal voor 10 euro per plaat!
Omdat ik er in West-Vlaanderen nergens vind.

Maar Antwerpen is wat te ver voor mij

Voor welke dikte en grootte heb je 10,00 € betaald? En waar?

Ik weet dat de prijzen niet super cheap zijn, maar dit nu eenmaal het enige wat ik in een aanvaardbare straal rond mijn woonplaats kan vinden. Als je bv. naar de prijzen van Polypron in NL kijkt dan is dit wel 2~3x duurder, maar ik ga echt geen 300km omrijden om wat op depron te besparen.

Groeten,
Niels R.

Komt van mij ook van de multibazar, maar dan van Izegem.
Ik merk wel dat er niet echt nieuwe platen bijkomen, en ik heb de laatste van 6mm meegenomen, er staan er nog wat van 3mm.

En ze noemen het ook nomaplan

voor ons Belgen zonder regering da kan nog, maar zonder depron dit kan bijna niet he
we hebben nog Frankrijk in de buurt ( voor mij toch althans ) met CONFORAMA en de winkel Leroy Merlin in Ronq

Als ik eens in de buurt moet zijn laat ik het je weten, dat valt wss wel af te spreken :-)

Ik zou enkel 2 platen van 6mm moeten hebben, ik hoop dat je er zo nog hebt :p

Grtz, Thomas

MC ronse verkoopt ook Depron, soms zelf in verschillende kleuren!

even gegoogeld, en ik kwam dit tegen:

Depron is te koop in parketvloer winkels, het wordt gebruikt als isolatie onder het parket.
Je kan er in verschillende maten en kleuren kopen, de parketboer verkoopt het meestal in
de maten 3mm en 6mm. De kleuren zijn meestal zwart en wit, ook onder de naam
(polypron of wel polystyreen).

Ja dat is logisch, daar dient Depron ook voor, maar al bij verscheidene parket verkopers geprobeerd en die verkopen het niet, of ze gebruiken iets anders.

Vandaag in Antwerpen bij de Brico Plan-it - naast Decathlon Nomaplan van 4 mm gevonden. 15.60 Euro voor 4 m².
DSC04416.jpg

Alternatief Depron

Hey ik ben hier vrij nieuw maar ook al eens op pad geweest voor Depron of alternatief .
Heb bij Gamma op de Boomsesteenweg in Aartselaar . Belgie ook een soort gevonden die me goed bruikbaar lijkt .
Kost een 15€ voor 7 m2
Ga hier eens een vliegend vleugeltje van maken en laat de vorderingen horen . grtjs Blitske
Foto hier plaatsen lukt me niet , staat dadelijk in mijn foto album
9k=

Z

Laatst bewerkt:
Back