Depron en carbon staafjes, waar kopen?

• Topicstarter Topicstarter Wilhelm-Jan
  • Startdatum Startdatum
W

Wilhelm-Jan

Guest
Hoi,

ik ben nou al een tijdje aan het zoeken naar een leverancier voor een grote hoeveelheid carbon staafjes (0,5mm tot tubes van 5mm) en depron platen van 3mm en evt 6mm.

Echter kan ik die niet vinden voor een fatsoenlijk bedrag.
Ik heb het dan ook over twintig/dertig/veertig platen depron en een een grote voorraad carbon stokjes.

Heeft iemand enig idee waar dit te krijgen valt?

Groothandel oid ook geen probleem, regel wel wat met kennissen met een eigen zaak ofzo.

Wie kan mij hiermee helpen?

Mvg
Wilhelm-Jan

Groothandel Depron

In het Friese dorp Veenwouden zit:

Parketgroothandel Eik BV
De Hellingstraat 5
9269PV Veenwouden
(0511)477888

Die levert aan bedrijven die in actief zijn in vloeren. Zo kan ik via een bevriende parketondernemer daar mijn 3mm en 6mm depron kopen. Je kunt eens bellen of ze aan jou bevriende ondernemer willen leveren?

Carbon hebben ze niet ;-)

Voor carbon zou je contact kunnen opnemen, of zeker eens de website bezoeken van C-Composites. Zij leveren carbon platen en buizen ook, met veel vezel en knalharde epoxy. Veel plezier met bouwen..!

Edit: Link naar C-Composites. Neem ook eens een kijkje: hier Onderaan de pagina van het bouwverslag ff een afbeelding geplaatst van carbon platen onlangs aankocht bij dit bedrijf.

Laatst bewerkt door een moderator:
Carbon tubes en staafjes kun je tegenwoordig ook bij HobbyCity bestellen. Ze hebben momenteel wel een hoop backorders, maar er kan opeens weer een lading binnenkomen.

Hoi,
Echter kan ik die niet vinden voor een fatsoenlijk bedrag.
een grote voorraad carbon stokjes.
Heeft iemand enig idee waar dit te krijgen valt?
Groothandel oid ook geen probleem, regel wel wat met kennissen met een eigen zaak ofzo.
Wie kan mij hiermee helpen?
Mvg Wilhelm-Jan
Hopelijk kan je hier wat mee doen carbon zoveel als je maar wil aan een mooi prijsje ;) => Excellent Carbon Fiber Pipe products, buy Excellent Carbon Fiber Pipe products from alibaba.com

Back