Vond een filmpje van je collega op de WM.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
iets uit den treuren gedetailleerd namaken is mooi werk maar het dan nóg een keer maken gaat altijd met minder motivatie....![]()
Komt goed!!Heb gister tegen Leon gezegd dat we maar eens een zaterdag moeten gaan plannen met z`n allen om lekker op Deelen te vliegen
Knutsel ze.
Grt,
Berto.
Nee hoor. Ten eerste wordt hij goed bewaakt, ten tweede...dat is het risico als je graag je spullen aan andere laat zien. Dergelijke modellen moet je niet ophokken maar delen met iedereen. Wél doe ik altijd een grondige visuele inspectie voordat ik hem afbouw. En ja, af en toe ligt er wel eens een static wick af maar dat is dan ook zo weer gemaakt.Sterf je dan geen duizend doden als je je toestel daar onbeheerd tegen nieuwsgierige vingertjes achter laatGerald?
LOL..... Dat is inderdaad zo'n plastic ding die defensie voor 30.000 pleuries laten maken....:shock: Dié bewaken zo ook dus dan staat de mijne ook relatief veilig ha ha ha!s dat de kist van Jolmer, daar rechts in beeld.
Of is dat zo'n plastic ding wat je omschreef?
LOL..... Dat is inderdaad zo'n plastic ding die defensie voor 30.000 pleuries laten maken....:shock: Dié bewaken zo ook dus dan staat de mijne ook relatief veilig ha ha ha!
Grt,
Geloof me, de kist van Jolmer is een stuk schaler!