Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat komt nog:wink: ff wachten tot dat de echte kist bij ons is geweest omdat er dan een paar dingen verandere met betrekking op de Kabelbomen en Iris onder de achterste gedeelte van de Canopy en Navlights.)
Geweldig project!!!
Perfecte uitvoering, het resultaat mag er wezen!
Veel plezier en succes met dit toestel.
Deze foto van zijn grote broer heb ik in Zeltweg gemaakt (juni 2009).
![]()
Johannes
Bij wedstrijden ben je beperkt tot het aantal figuren en de keuze er van, ik probeer echter wel alle facetten van het originele programma er in te stoppen. Eenmaal uitgedokterd inclusief de keer figuren wordt dit een vast programma wat keer op keer hetzelfde wordt gevlogen zodat het routine matig wordt en zo steeds zuiverder voor uiteindelijk de jury.....hopen dat zij het dan ook mooi vinden....Hee Gerald,
vlieg jij eigenlijk "het" of een vast demo programma?
Grt,
Berto.
Hoi, dat klopt, de echte vliegt puur natuur voor geen meter! Ze hebben een gigantisch achterlijk zwaartepunt toegepast om de wendbaarheid te bevorderen. De computer moet er vervolgens weer voor zorgen dat hij niet meteen stijgert en overtrekt wat een model zou doen. Wij hebben het zwaartepunt weer terug op een conventinele plek gezet.....Gerald, ik heb wel eens gelezen dat de echte kist door tig computers in de lucht gehouden wordt, des te verwondelijker dat het schaalmodel zo makkelijk vliegt...?