Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Perfect!!!Zal eens informeren, heb een collega die ook bij een profi vuurwerk bedrijf bijklust, heeft kennis van de F16 EN vuurwerk! Ik zeg das een goeie! Zal t eens aan m vragen volgende week en dan breng ik jullie evt met elkaar in contact!
Hmmm, interessant! Ik heb nog geen schermpjes maar weet wel dat ze er zijn. Ik heb op de stand van Emcotec prototypes gezien en hij wil wel een passende variant voor m'n F16 bouwen maar dat zal wel een emcotec prijsje worden ben ik bang.... Zelf maken altijd leuker, misschien moeten we eens babbalen.Als je pixel matrix LCD schermpjes hebt, [telefoons? horloges?] wil ik wel eens proberen daar scrollende onzin op te proggen.
Yep! (Niet alleen op de roltroeren trouwens...).... of(ik durf het bijna niet te denken)zit er een gyro aangesloten op de rolroeren.
Mvgr Hans
Is dat dan niet verboden op wedstrijdvliegen?
Bij het F4C vliegen mag er geen gyro gebruikt worden!!!
Mvgr Hans
Tsja, da's helaas niet helemaal waar, sommige schommelingen kun je niet tegenop sturen. Mijn F15 kan bijvoorbeeld wat schommelig vliegen bij turbulent weer, kan ik niet tegenop sturen en is ook onmogelijk, het model vliegt zéér fijn en makkelijk maar is windgevoelig, kan Berto beamen denk ik. Ook in het echt moeten wij corrigeren voor windvlagen maar dat zie je van buitenaf vaak bijna niet omdat de schommelingen relatief klein zijn....maar ze zijn er wél!Een gyro hoort in je vingers te zitten!!!
![]()
Philip zelf raad dan ook aan om minimaal op de rudders een gyro te zetten, maakt het vliegbeeld veel rustiger met een beetje turbulent weer (moet je natuurlijk wel rudders hebben ;-) ).kan Berto beamen denk ik.
Inderdaad, aan zoiets zat ik ook al te denken, zie afbeelding hieronder, je schijnt ze ook te hebben met bewegende beelden. Dan een kwestie van het juiste filmpje er op zetten. Echter ben ik totaal niet electronisch aangelegd maarik hoor dat enkele andere dat wel zijn....Als je kleine goedkope simpele schermpjes wil, kijk dan ook eens naar die foto lijst sleutelhangers. Klein, light en goedkoop. Wel statisch beeld, of een slideshow oid. Kan je de hele cockpit mee voorzien![]()