Demo F16 1/6,8 en 1/5 oranje

Holy mack! Dat is even een vet aantal puntjes! Gewoon tweede statisch! En de score van vlucht twee is ook helemaal goed!
Gefeli!

Beste lezers, volgers,

Er was inderdaad een probleem met een link die de besturing van het neuswiel verzorgt. Dus niet een lekkage.

Gelet op de statische score zal Gerald behoorlijk klimmen in het klassement na zijn hopelijk ook goede tweede vlucht. Want, let op, de flightscore van een ieder werd berekend over twee vluchten en dan de helft daarvan. Gerald moet het doen met de score van 50% van één vlucht. Dus met een redelijke vlucht maakt hij een sprong in de hoogte. Ik ervan uit dat ook in deze competitie de 2 beste vluchten tellen.

Waar ik wel benieuwd naar ben is de regeling rondom de bonus, die is bij Gerald redelijk laag en bij Robertus Vitalli hoog zodat zijn score statisch hoger uitkomt dan die van Gerald.

We blijven hem op de voet volgen.

Groeten,

Bert

Die statische score is zeker heel mooi maar vergeet niet dat het niet alleen het model is dat moet kloppen, ook de documentatie voor de presentatie aan de jury moet goed zijn want alleen daarmee kunnen ze het model goed beoordelen en dat zie je ook terug in de score.

Ton

F-16 Gerald

Keurig uitgevoerd weer door Gerald. Jammer dat er de landing niet opstaat.

Is jullie ook niet opgevallen dat Ben die Jacey Andrews eigenlijk wel heel leuk vindt? :-)

Greetz,
Frank

@lt lowenfast: je slaat de spijker op zn kop! Voor beide onderwerpen!

Mooie vlucht en op de site van t dutch jet team erg veel foto's van mevrouw jacey!
Maar; hij heeft wel smaak ;-)

@Gerald; prachtig resultaat kan niets anders zeggen :worship:. Jammer van de eerste vlucht , eeuwig zonde maar het is niet anders.

Ik weet zeker !! dat je bij een volgend WK bij een van de kanshebbers zal behoren.Ik hoop dat ik deze machine nog eens in het echt mag bewonderen.

Off topic: voor een evenement als dit was het echt zoeken naar informatie van het wedstrijd gebeuren :( dank voor je foto's op:Dutch JET team

Wow! Quote: ik ga voor een plaats bij de eerste 15...

Nou gerald, dat is je ruimschoots gelukt! Een prachtige eindklassering en 2e static!

Van harte gefeliciteerd met dit top resultaat!

Ben wel een beetje trots dat k je wat heb kunnen helpen!

Back