De delen van de uitlaten zijn vastgelijmd, hier en daar nog wat bijwerken,
Om de electronica van de body aan te kunnen zetten komen er 4 tuimelschakelaars in het motordeck. Ik plaats ze op zo'n manier dat het net is alsof ze onderdeel uitmaken van de tijdcircuits,
Deze week komt de body af, daarna is het chassis weer aan de beurt.
De schakelaars heb ik bij een electronica zaakje gekocht, Conrad verkoopt ze ook;-)
Klein updatetje,
De verlichting voor de uitlaten is klaar, nu kan ik de flaps erop lijmen,
Voor de buizen/leidingen op het motordeck maak ik gebruik van de frames waar de onderdelen van bouwdozen aan zitten. Ik gebruik twee soorten lijm, seconde lijm voor plastic op plastic en epoxy voor plastic op aluminium,
Als alle delen op het deck gelijmd zijn haal ik het deck eraf om het vervolgens een basiskleur te geven.
Het motordeck schiet lekker op, hier en daar zitten wat bouwdoos onderdelen om extra detail aan het geheel te geven, al zijn ze niet direct te zien,
De laatste onderdelen zitten erop, klaar om een basiskleur te geven,
Basiskleur is staal, nu kun je goed zien hoe alle losse onderdelen een geheel vormen,
De flaps zitten er nu ook op, ze zijn ook van aluminium alleen twee keer zo dik als het plaatwerk van de uitlaten zelf. De flaps en een stukje van de binnenkant van de uitlaten krijgen ook nog een staalkleur,
Hallo
ik volg dit project echt al een tijdje maar nog nooit een reactie geplaatst (schaam me diep)
Maar echt dit is gewoon kunst.
Uit het niets een prachtige auto (body) maken , wow.
Proficiat.
En veel succes met je volgende project!!!
Groeten
( PS: door jou ben ik de filmen weer gaan bekijken )
Ik zie diverse vliegtuigonderdelen zitten op de reaktor
O.a. een turbine blad en wat wielen.
Geeft een leek "techniek" effect zo!
Weer lekker op geschoten zo!
Zelf druk bezig met het maken van duik en richtings roeren.
Die van Robbe waren te grof dus nu maar zelf maken van messingblad.
Zoals je aan m'n naam kan zien ben ik meer van het heli werk, maar ik werd getriggerd door de titel v/h topic! Heb het hele draadje in één ruk uitgelezen!
Modelauto's doen me niks maar dit...dit is een kunstenaar in actie! RESPECT
Zonde dat je straks je tijd moet verdoen met werk! Kan je niet je munten verdienen gerelateerd aan modelbouw?
Heel veel succes met zowel het verkrijgen v werk (zolang het het afbouwen v/d DeLorean maar niet in de weg staat!) als dit project!
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat en de foto's(met verbaasde koppen!) van je model bij de opening v/d garage in Haarlem.
Succes man!