Via onze admiraal kon ik samen met nog wat pakketten de HMS Victoy van DeAgostini te pakken krijgen. Oorspronkelijk was ik van plan om de Zeven Provinciën van Kolderstok te gaan bouwen, maar zo'n aanbod van zo'n prachtig schip kon ik natuurlijk niet afslaan. De Eendracht gaat m'n broer bouwen, en met de essex moet ik nog kijken wat ik ga doen. IK ben geen snelle bouwer, een update per maand zal veel zijn.
Over het schip is al genoeg bekend denk ik, over het pakket kon ik wat minder vinden. Het is in schaal 1:84, wat betekend dat het een fors model van 1,23 en 0,85 hoog wordt. Het pakket is volledig compleet. ik ga gewoon keurig de bouwbeschrijving volgen, die bestaat uit 6 dikke ordnermappen vol met zulke boekjes:
En zo ziet de romp er op dit moment uit:
EN om een idee te geven hoe groot zo'n schip in het echt wel niet is admiraal nelson ernaast gezet.
Eerst maar eens bijwerken tot het deel waar de vorige eigenaar was gebleven, dat betekend dat ik nog een paar 12-ponders moet maken, een carronade, een anker en de barkas.
Begonnen met een kanon en een anker, keurig netjes verpakt.
Dat was het weer voor vandaag.
Over het schip is al genoeg bekend denk ik, over het pakket kon ik wat minder vinden. Het is in schaal 1:84, wat betekend dat het een fors model van 1,23 en 0,85 hoog wordt. Het pakket is volledig compleet. ik ga gewoon keurig de bouwbeschrijving volgen, die bestaat uit 6 dikke ordnermappen vol met zulke boekjes:
En zo ziet de romp er op dit moment uit:
EN om een idee te geven hoe groot zo'n schip in het echt wel niet is admiraal nelson ernaast gezet.
Eerst maar eens bijwerken tot het deel waar de vorige eigenaar was gebleven, dat betekend dat ik nog een paar 12-ponders moet maken, een carronade, een anker en de barkas.
Begonnen met een kanon en een anker, keurig netjes verpakt.
Dat was het weer voor vandaag.