De Zwarte Parel (Black Pearl)

Nou Brok, das jammer maar geef het niet te snel op hee, er zijn leuke pakketten genoeg hoor, dus vlug naar de winkel nu het nog kan, pakketje kopen, naar huis, verslagje starten en bouwen maar......;);)

x3! Volhouden is het devies. des te groter de voldoening als het wel lukt.
Al moet ik zeggen dat ik soms ook weken stop, gewoon, dan heb ik er genoeg van. Maar na een paar weken gaat het dan toch kriebelen en is de tijd weer daar.

deze beslissing vind ik een beetje vreemd, wat je tot nu toe hebt laten zien zag er toch best goed uit.
Waar loopt het dan mis? laat eens wat zien, meer dan waarschijnlijk kunnen we je wel terug op het juiste spoor zetten.

Bekijk bijlage 351727 Bekijk bijlage 351729 Hulp gevraagd: wie het weet mag het alstublieft zeggen. Zijn deze onderdelen dubbel ? of is het afhankelijk van de keuze om een "dichte"of "open" versie te kiezen? Ik weet het niet.
Ik ben dezelfde Black Pearl aant bouwen. Zoals in de bouwbeschrijving staat, komen deze op elkaar
a2c4599852b5322d268f14571ab0fdcf.jpg
b0419b5ff57289583ca78216d921e5c6.jpg

Correctie: de mijne is van ZHL naar niet via Ali E.

Ik ben dezelfde Black Pearl aant bouwen. Zoals in de bouwbeschrijving staat, komen deze op elkaar

Correctie: de mijne is van ZHL naar niet via Ali E.

Het ziet er heel mooi uit. Hoe is de kwaliteit van het bouwpakket? Is dit vergelijkbaar met Artesania Latine/ Occre etc?
Ik heb een goedkoop schip gekocht op aliexpress en de helft zit er niet bij en bijv. kanonnen etc zijn gewoon plat laser snijwerk :).

Back