De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

ik ben druk bezig met de laptop enz klaar te maken voor de groote vakantie, dus minder bezig met de schepen.

dat het rustig wordt op dit forum dat is al sinds december aan de gang, er wordt nauwlyks meer wat gezegd in de gelagkamer.

ik zelf vind het nieuwe forum ook van de ene kant mooi en van de andere kant mis ik dingen van het oude forum.

Ik ben al helemaal geen PC fanaat, en de nieuwe opzet van het forum kost mij veel moeite
Maar wat ik al eerder heb laten weten ik wacht wel tot na de zomer. Dan hoop ik dat alles klaar
is. En met behulp van m'n zoon kom ik er dan wel uit Het ga uw allen goed :)
gr Ton

Tja Piet, hoe zou het komen??? Ik post hier mijn modellen niet omdat ik dan als schoolmeester uitgemaakt word.

Kortom, hier is het niet mogelijk om een standpunt te geven of een mening. Daarnaast word er met de vinger naar mij gewezen dat ik iemand weg jaag.... Wanneer er dan middels pb om een oplossing gevraagd word, geeft men zich hier niet thuis.

Dan plots, ineens zo uit de lucht komt deze persoon weer terug?? Ik heb zo de indruk dat het aan dit soort perikelen licht... Het gewone scheepsgedeelte is zeer actief. Echter houd ik mij daar niet bezig en heb ik ook niets te schrijven op dit moment....

hier was ik gisteren.
orgineel.jpg

HOERA DE FOTO S ZYN TERUG!!!!!!

maar nog niet in de bouw verslag??

Nou bij mij is er nog geen foto terug te zien, ik begin te vrezen dat dat wel nooit meer wat zal worden en daarmee zijn in een klap alle oude bouwverslagen waardeloos geworden
Ik begin er spijt van te krijgen dat ik vriend van het forum geworden ben en al mijn bouwfoto's hier gehost heb had ik het via picasa of zoiets gedaan dan was het gratis geweest en had ik nu dit probleem niet gehad.

Andy

Back