De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

dit zie ik in beeld :

Je hebt geen permissie om deze pagina te bekijken of deze actie uit te voeren.
Misschien staan je instellingen niet goed of was je niet ingelogt, want de link werkt wel hoor.
Ik heb de tekst die Robert (moderator) schreef hieronder gekopieëert.

Ik zal zo snel mogelijk de foto's herstellen, ik heb nog een volledige backup van het oude forum. Met behulp van wat externe mensen zal ik ook de foto's overzetten. Ik ben momenteel nog op vakantie, maar zal wel alvast wat XenForo-spoed-training volgen ;-)
Robert

Laatst bewerkt:
hoi, piet ik ben altyd ingelogt, en de rest van de instellingen , zou ik niet weten welke dan fout staan ,

de onzin gebasseerd op de sociale media heb ik allemaal uit staan.

hoi, piet ik ben altyd ingelogt, en de rest van de instellingen , zou ik niet weten welke dan fout staan ,

de onzin gebasseerd op de sociale media heb ik allemaal uit staan.

Met die link is niets aan de hand je hoeft niet eens in te loggen om het artikel te zien, misschien heb je te veel onzin in jouw ogen uitgeschakeld dat de helft nu niet meer werkt. :)

wat is de zin om by iedere handeling van iemand op jouw verslag een email te krygen.
of email krygen als je in iemandverslag reageerd, of als iemand jouw tekst quote, enz.

sociale media hoort niet thuis in een modelbouwforum, die leuk knop is ook totaal nutteloos

wat is de zin om by iedere handeling van iemand op jouw verslag een email te krygen.
of email krygen als je in iemandverslag reageerd, of als iemand jouw tekst quote, enz.

sociale media hoort niet thuis in een modelbouwforum, die leuk knop is ook totaal nutteloos

Is een forum ook niet een soort van sociale media? volgens mij wel.

Is er al een topic hoe je je eigen album kunt maken heb net 2 foto''s gepubliceerd maar op mijn gegevens pagina onder media is niets terug te vinden.

Je kunt met de knop upload bestand rechts onderin een foto vanaf je eigen pc uploaden naar het forum - is easy. Fotoalbums moeten wel weer komen, maar dat duurt even.

Ik las het in een ander verslag ook al, de bouw ligt door het mooie weer voorlopig veelal stil.

Bij mij niet veel anders, buiten dat er ook een andere klus doorheen is gekomen.

Ik vind het maar stilletjes hier, bijna geen up-dates meer van al die prachtige modellen.....
Ik vraag me af hoe dit komt? Misschien de nieuwe opzet van dit forum? En niet te vergeten al die foto,s die gewoon verdwenen zij en nog steeds niet terug, zou mij ook de moed ontnemen om verder te gaan.
In verschillende draadjes worden de moderators de hemel in geprezen voor al het mooie werk wat ze doen, maar wat mij betreft valt het allemaal wat tegen. Ik ervaar nog regelmatig dat het één en ander gewoon niet werkt, dus zo geweldig is het niet echt.
Een fotoalbum aanmaken is ook nog steeds niet mogelijk en als ik dan rondkijk krijg ik regelmatig te lezen dat ze er mee bezig zijn?? Waar zijn ze dan mee bezig....?

Ik geloof dat er een hoop "forummoe" zijn. Ik post zelf ook niet zoveel meer - simpelweg omdat ik alles al een keer heb laten zien.

Back