De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Lekker in het wild of in een latrine sch**ten was er op het laatst ook niet meer bij. Moesten Dixie's worden geplaatst vanwege het milieu.
De hele gein ging er vanaf. Toch niks mooier dan je maat een Thunderflash onder de zelfgemaakte schijtstoel te gooien als 'tie de broek op de enkels heeft?

Nou nou - stelletje kerels

full

You think that's wise, sir?

Laatst bewerkt door een moderator:
Die serie "Dad's Army" mogen ze van mij direct weer uitzenden, en "Jones" was nog de mooiste van allemaal :cool:
VÉÉL beter dan de kook en bloemschikprogramma's, of het zoveelste huwelijk van P. Brard:confused:
Nee dan dit of die serie die zich afspeelt in Frankrijk, ben ff de naam kwijt!

GROOOOOOT GELYK VEEL TE VEEL SHIT OP TV , voetbal domme praat programa s, overvloed aan eten liefde enz, bloem , nutteloose zang onzin.

Permission to speak sir!

full

It is a great honour to be asked by my commanding officer Mr. Klaas to add to this wonderful book what will be written by him in what I am sure will be a very illustrated manner showing the aims and also the pitbulls of modern warfare which is a subject very close to our hearts having both served in the previous war and that will inspire all readers and then be printed by my friend Bob at his work which is a printers and very good at it he is too.

I would like to discuss the subject of weaponry.
Weaponry is to the experienced soldier what a skin is to a sausage: without it you'd be knee deep in guts! Just my little joke there, got to smile haven't you? Not that you would smile if you were knee deep in guts mind you. No I imagine smiling would be the last thing on your mind in that situation. You would probably be more inclined to do a lot of shouting. Or, in the worst case, a lot of dying.
During my time in the Sudan I saw a great deal of both and, for shure, I would have joined in where it not for my trusty bajonet. They don't like it, the cold steel, you know, them fuzzy wuzzies, they don't like it!
Which goes to prove the point I believe I was originally making.
Weapons are very usefull things indeed.

full

ik ben ook afgekeurd, prima ik vind diensplicht toch onzin .

Dat ben ik met je eens Timber, helaas moest ik wel opkomen voor mijn dienstplicht, maar dat was werkelijk 14 maanden weggegooid van mijn leven en 1 grote geld verspillende organisatie.
Hier kan men beter het geld van de belastingbetaler beter aan andere dingen besteden zoals zorg of ouderen.

1 grote geld verspillende organisatie.
Hier kan men beter het geld van de belastingbetaler beter aan andere dingen besteden zoals zorg of ouderen.

Dat geld voor de ouderen en de zorg ben ik mee eens, maar dat moeten ze halen bij allerlei onzinnige subsidies om zgn wijken te verbeteren, en zo kan ik er nog wel een paar noemen waar helemaal geen spaan van terecht komt!!
Maar niet bij Defensie, of willen we over 20 jaar allemaal Arabisch spreken hier. (zoals het er nu uitziet)
Het behouden van onze zwaar bevochten democratie is mij véél waard hoor.
(En ja, ik heb een groot deel van mijn leven bij Defensie gewerkt) :cool:

Het behouden van onze zwaar bevochten democratie is mij véél waard hoor.
(En ja, ik heb een groot deel van mijn leven bij Defensie gewerkt) :cool:

Ook ik heb gediend, 16 maanden en ik heb een geweldig mooie tijd gehad. Dingen mogen doen en zien waar je normaliter niet mee te maken krijgt. Ik begrijp echter goed dat er dienstplichtigen waren die een ongelooflijk saaie rottijd hadden.

Nu ben ik tegen oorlog maar ik zie wel degelijk de noodzaak van een leger en helaas ook van oorlog voeren.
Zoals je zegt, *Klaas*, zeker in deze tijd.

Ik heb altijd de stelling gehuldigd als ze me oproepen dan ga ik, net als heel veel jonge jongens dat 70 jaar geleden deden.
Ik zou nog gaan, omdat vrijheid een goed is wat het waard is om voor te vechten.

Back