De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Mijn foto is mijn avitar.

Dirk, de Heemskerck ziet er vraai uit. Goed dat je het laat zien want nu weet ik zo'n beetje hoe de mijne er uit moet zien.

Met een 3D Printer kan je zoveel items printen, en dat zou voor mij een uitkomst zijn want dan hoef ik geen hout snijwerk te doen. Onze lokale bibliotheek heeft verschillende 3D printers en daar kan je, je ontwerp laten afdrukken.

Marcus

Laatst bewerkt:
Foto.jpg

Dit ben ik - ergens in Engeland in het Peak district.

Ik zal nog eens in de oude doos duiken, zat in het korps van 1974 tot 1978, dienstplicht en een dik jaar verlengd.:):)

Opleiding nog op de van Braam Houckgeest kaz, rijopleiding in Keizersveer bij de Pontonniers (wie kent ze niet..), aanvullende opleidingen in de van Ghent kaz in R'dam en mijn diensttijd voltooid op het MVKV in Valkenburg, juist waar nu de soldaat van Oranje loopt / liep.

QPO!
Ik zal nog eens in de oude doos duiken, zat in het korps van 1974 tot 1978, dienstplicht en een dik jaar verlengd.:):)

Opleiding nog op de van Braam Houckgeest kaz, rijopleiding in Keizersveer bij de Pontonniers (wie kent ze niet..), aanvullende opleidingen in de van Ghent kaz in R'dam en mijn diensttijd voltooid op het MVKV in Valkenburg, juist waar nu de soldaat van Oranje loopt / liep.
Eens marinier, altijd marinier...

Back