Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En dat blijf ik echt jammer vinden.............Ze doen er meer aan als in Batavia stad.
de 7prov. ligt er ook half.
Dat is toch de 1:10 schaal die ze binnen (nog steeds) aan het bouwen zijn????Er schijnt ook een model gebouwed te worden van de 7P?
Volgens mij hebben ze de spiegel van de 7P voor een groot gedeelte klaar staan......Ze waren bezig met de decoratie toen.
Maar in NL willen we allemaal bankdirecteur of advocaat worden of makelaar![]()
Ff update, zonder in te gaan op al het geouwehoer. M'n Black Pearl is van uit China in Welten gearriveerd na een reis van 4,5 dagen. Best snel. Invoerrechten/belasting betaald van €0. Ik zeg goede deal. Voor heringericht vatbaar.Zo maar ff iets.....[emoji1787][emoji1787][emoji1787]
Zoals in mij Eenhoorn verslag staat, ligt de bouw ff stil. Er moeten tussendoor ff twee auto's worden gebouwd. Daarna, lees erg binnenkort, gaat de Eenhoorn bouw verder.
Na de Eenhoorn ga ik de Blue Nose van Billing Boats bouwen voor een vriend van mij. De Blue Nose wordt verbouwd naar het voorbeeld van zijn eigen boot. Echter is het BB model uit begin jaren 70.....lazercut bestond niet, wordt dus figuurzagen.
Het leukste komt nu. Afgelopen weekend de Black Pearl all scenario version bij ZHL besteld. Eindelijk. In rheorie is ie over een week in Heerlen. Ben wel erg benieuwd naar de hoeveelheid overheidssponsoring aka invoerrechten ik nog moet aftikken. Schatting is rond €150.....
Ik geef wel aan hoeveel ik heb mogen aftikken.
Voor de liefhebbers: www.zhlmodel.com
![]()
Zelfs niet van de Lauliergracht 37 te AmsterdamDie laatste is toch voor als de andere niet lukken??
(nu maar hopen dat niemand hier makelaar is)