De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

De ruzie heb ik niet meegekregen geloof ik, maar inderdaad die storing was wel heel serieus.
Jammer dat zieke geesten een forum over een hobby menen te moeten vernielen..

Timber, sorry voor het late antwoord, maar ik heb in het begin een startersetje van revell gekocht, met een bus drijflucht, en dat dot het wel aardig, maar voor die kleine dingetjes lijkt het me niks.
voor de grotere oppervlaktes is het wel leuk.
Je hebt in een poep en een zucht een onderwaterschip gekleurd.

Die Revell setjes zijn inderdaad leuk om mee te beginnen, maar inderdaad ongeschikt voor zeer kleine details. Je zult ook merken dat je op termijn liever voor een compressor wil gaan. Die bussen drijfgas zijn op de eerste plaats vrij prijzig, en op de tweede plaats zal het drijfgas een heel klein beetje aan de verf blijven hangen, waardoor je een sinaasappelhuidje op je model kunt krijgen. ( alleen van toepassing wanneer je echt een heel strak model zoals een auto wil spuiten, op houten scheepsmodellen maakt dit niet uit.)

Ik heb een dergelijk spuitje in het verleden gebruikt om enkele 1:7 warbirds te spuiten en daarvoor was het ideaal.
mlt_950_600_P1030250.jpeg

:-) Ik kom nog wel eens een keertje bij jou kijken voor het modelvliegen. Daar wil ik ooit ook eens mee beginnen.

Heb totaal nog 3 toestellen staan voor het geval ik in de toekomst weer wil beginnen, maar het vliegen zelf staat de komende jaren op een laag pitje. In september ga ik weer studeren en eind dit jaar ga ik op mezelf wonen dus het geld gaat voorlopig op aan belangrijkere dingen.

Dusek is een leuke fabrikant - maakt mooie schepen ook. Ben benieuwd in hoeverre hij de Mamoli kits op een hoger plan kan brengen!

ik zoek er al zolang achter :hammer: mocht het je toch niet bevallen laat dan een pb ik wil er gerust wat meer voor geven

wil er zelf voor op mijn blote knieén gaan , :worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship:

de andere bouwer van de stoomloc heeft hele mooie foto s achtergelaten van zijn d51.

en momenteel 120 pond korting op verschillende full kits bij deagostini . uk. modelspace. uk.

Dat heb ik er niet voor over.

Ja geduld is een schone zaak. Soms helpt het om internationaal te zoeken. Hoewel dat voor Nederlandstalige boeken niet heel veel nut heeft.
Ik heb op die manier wel boeken gevonden die in Nederland voor rond de €200 over de toonbank gaan en in de UK voor £50 heb gekocht.

Back