De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Ok Timber, maar ik denk dat veel mensen en mijzelf incluis het erg jammer vinden dat *klaas* nu weg is. En dat merk je hier in deze gelagkamer goed. Als een stamgast een kroeg verlaat, verandert er iets!
Uiteindelijk komt dat goed omdat het kerkhof vol onmisbare mensen ligt en men doorgaat met de orde van de dag.

Inderdaad...

We hebben het nog altijd hier over een hobby dat wordt beoefend...

Voor sommigen gaat deze hobby echter méér op een passie lijken,en nét daar loopt het verkeerd aangezien niet iederéén diezelfde drang naar perfectie nastreeft...

Iedereen bouwt zo goed mogelijk volgens zijn capaciteiten ,en helaas zijn we niet allen virtuozen....

En nét dat is wat sommigen niet begrijpen...

Tim,

Lees eens het 1e topic over de doelstelling van dit topic.
hier zijn we al lange tijd vanaf !!!

het idee was dat we hier wat discussies zouden hebben naar aanleiding van onze modellen, maar niet specifiek gericht op een model.
dit is helaas al diverse maanden niet meer het geval hier.

er is ergens op modelbouwforum nog wel een topic zoals schipperscafe voor gewoon geouwehoer de non-modelbouwkroeg !

myn brother a3 printer scanner/printer 6510 is de printer nu echt kapot.

de de onderhalft sloop ik er van af om de nog prima werkende a3 scanner over te houden.

zo hou ik een slankere en lichter apparaat aan over.

en geen last van de nutteloose onderhelft.

brother_mfcj6510dw.jpg

Wat is het nut ervan om de onderkant er af te slopen :confused: je hoeft er toch niet de hele dag mee onder je arm mee rond te lopen omdat het lichter is.

Ik snap dat niet helemaal maar zal wel aan mij liggen. Krijgen we nog foto's te zien na de sloop operatie.

Laatst bewerkt:
het scheel ook in ruimte robert de scanner deel heeft minder ruimte nodig.

hy wordt ongeveer 2/3 kleiner /dunner.

en een losse a3 scanner kost ook heel veel geld ongeveer 2000 euro

het printer/ scanner experiment is prima gelukt.

de scanner is bevrijd van het nutteloose printerdeel en werkt nog prima.

nu nog een nieuwe kleinere behuizing ontwerpen.

hier zie je de scanner deel de met de besturingsprinten frontpaneel en voeding, aan gesloten op220 en via de usb op een pc.

en hy staat aan.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zag pas dat klaas online was voor een korte periode ,

Klopt, ik ben nog steeds lid (inactief overigens)
Ik keek even of er nog iets interessants te zien was.

Helaas;
Alleen weersberichten, en die zie ik als ik uit het raam kijk.....
Wat er op TV is, daar heb ik een TV gids voor......
Computertechnologie en PC verbouwingen, ik dacht toch écht dat het een modelbouwforum was........

Ik bedoel het niet kwaad hoor, maar de bedoeling was; toen Andy (ABrouwer) en ik een apart deel voor Historische zeilschepen op zette alhier om er een forumdeel op te zetten voor die schepen, met de humor, info, tu-torials etc, het totaal mislukt is.
We hadden net zo goed gewoon bij "modelbouwschepen" kunnen blijven.....

Jammer, maar er is hoop, er zijn plaatsen waar het wél zo kan :D

Laatst bewerkt:
Klopt, ik ben nog steeds lid (inactief overigens)
Ik keek even of er nog iets interessants te zien was.

Helaas;
Alleen weersberichten, en die zie ik als ik uit het raam kijk.....
Wat er op TV is, daar heb ik een TV gids voor......
Computertechnologie en PC verbouwingen, ik dacht toch écht dat het een modelbouwforum was........

Ik bedoel het niet kwaad hoor, maar de bedoeling was; toen Andy (ABrouwer) en ik een apart deel voor Historische zeilschepen op zette alhier om er een forumdeel op te zetten voor die schepen, met de humor, info, tu-torials etc, het totaal mislukt is.
We hadden net zo goed gewoon bij "modelbouwschepen" kunnen blijven.....

Jammer, maar er is hoop, er zijn plaatsen waar het wél zo kan :D

Hi Klaas, kom net terug uit de kroeg/restaurant en zie je verhaal en wmb klopt het helemaal wat je zegt.
Ik had overigens een interessant gesprek met mijn beste vriend en vriendin vanavond waar ik eind deze maand een weekendje London mee ga doen. Ik had ze nog niet verteld van mijn nieuwe hobby (modelschepen) maar dat vonden ze leuk, en sterker nog, iets wat ze ook zouden kunnen doen. Het leukste misschien nog wel dat zij de Victory bezocht had als kind en daar van alles nog van kon herinneren.
Ik ben gezegend met fijne mensen om me heen :cool: en ook op Internet :;)

Tim

ik ben het met Klaas eens zoals ik al had aangegeven eerder deze week

[post9565]

opzet van deze "kroeg" was om over van alles te praten wat enigszins betrekking had op de historische zeilschepen.
bij de afsplitsing van deze topics in een apart hoofdstuk was de doelstelling dat hier "alleen" de historische zeilschepen zouden komen, hetgeen ook al wat verwaterd is de laatste tijd.

ik hou het voor gezien in deze kroeg en zal uitsluitend mijn eigen verslag nog bijhouden hier op dit forum

mogelijk kun je aan de forum leiding vragen om dit topic te hernoemen naar het reilen en zeilen van Timberwolf :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back