Zo, even dit verslag maar weer eens afstoffen.

De laatste maanden heb ik niet stilgezeten, dus de komende tijd komen de vorderingen van deze maanden. Als eerste zijn de twee relingen op het bakdek bevestigd.
Hierna heb ik de zwarte balkjes geplaatst op de binnenkant van de fortuining. Doordat ik de pinnetjes voor de broekingstouwen van de kanons stevig wil vastmaken, moest ik deze al vastlijmen voordat ik het als één geheel kon vastlijmen aan de fortuining.
Vervolgens heb ik ook alle kanons inclusief tuigage op het bakdek geplaatst. Onder de kanonslopen heb ik een blokje op het rolpaard gemaakt, zodat de lopen op de goede hoogte staan.
Vervolgens heb ik het laatste wandje gemaakt en geplaatst. Ook de MDF basisplaatjes van dek F zijn geplaatst, met gaten voor de kabels voor de lantaarns.
Hierna ben ik begonnen aan het maken en plaatsen van de steuntjes en afdeklatten op de fortuining.
Als laatste voor deze update heb ik het F-dek beplankt. De schelp achter de deur heb ik gevormd van een stukje notenhout, en daarna beplankt met notenlatjes. Hierna heb ik nog een afdeklat aan beide zijden geplaatst.