Jaques
Forum veteraan
Ziet er goed uit Hans,Hier heb ik een bord gemaakt in mahoniefineer van 3x1.8m

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit Hans,Hier heb ik een bord gemaakt in mahoniefineer van 3x1.8m
Dan ben je al verder als ik Hans, maarruh zonder gekheid de ra ziet er goed uit voor een eerste keer...Maar! Ik heb ook de draaibank geprobeerd en een ra gemaakt.
En voor de tweede keer?Dan ben je al verder als ik Hans, maarruh zonder gekheid de ra ziet er goed uit voor een eerste keer...![]()
Ik mis wel een beetje die klauw inderdaad. Dan zal het nog wat gemakkelijker kunnen.Ik vroeg mij al af of dat wel goed gaat met die nokken op de uiteinden, maar na twee keer wel begrijp ik nu..![]()
Ik was afgelopen week ook nog met wat anders bezig. Ik wordt wel eens gevraagd om crea te zijn voor onze kerk. Hier heb ik een bord gemaakt in mahoniefineer van 3x1.8m
Hier komt de 10 geboden op te staan. Dat was even modelbouwen in het groot.
Ik was afgelopen week ook nog met wat anders bezig. Ik wordt wel eens gevraagd om crea te zijn voor onze kerk. Hier heb ik een bord gemaakt in mahoniefineer van 3x1.8m
Hier komt de 10 geboden op te staan. Dat was even modelbouwen in het groot.
Goed werk,
Dank je Pi-m. Ik begrijp dat je ook de 7P aan het bouwen bent. Je mag best een fototje hier plaatsen hoor of in de Kolderstok topic. Een eigen verslag is ook leuk natuurlijk. Zoiets moet je wel liggen om bij te houden maar ontzettend leuk om te doen.Beste hr. Groeneberg, ook naar het bord ben erg geinteresseerd, ga je ook de belettering doen van de 10 geboden.
Ben overigens altijd onder de indruk van je vaardigheden aan de 7 provincieen.
Erg knap hoor, vorder zelf ook, maar niet zo vlot als jij.
Maar het wordt wel goed!
Absoluut leuk Ruud. Het was even kort maar heftig zullen we maar zeggen.Mooi roze is niet lelijk Hans..geintje....
Gelukkig ken ik de kwaliteit die jij aanhoud, het wordt zoals altijd weer mooi....
Ik vond het leuk om jou even de hand te kunnen schudden in Houten.. jammer dat de Bataviawerf niet doorgaat volgend jaar..