Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zit nog met een dochter van 8 die er graag mee speeltZo zo, dat ziet er goed uit zeg, dat poppenhuis bedoel ik
Dat houten "ding" wat er voor staat mag ook wel gezien worden hoor..................![]()
Gaaf he.. compleet en heel oud maar komt goed van pas.Borensetje!
Borensetje!
Van een vriend kreeg ik dit setje. Het was van zijn vader geweest. Ik moet het maar even gaan schoonmaken inderdaad.Mooi setje maar zijn het geen freesjes, routers of reamers beetje slecht op de foto te zien ? mis de spiraalform van een boor te zien?!
Zou het houdertje de volgende keer in een vettig lapje of stukje vetpapier bewaren in het doosje, beetje jammer van het roest en helemaal als ie oud is, althans hier in de tropen moet je alles goed beschermen.
De taphouders moeten nog gemaakt worden inderdaad. Dit knip ik uit messing waarvan ik een afbeelding mee geef. Hier worden ook de scharnieren uit geknipt en nog heel wat frutseltjes meer. Op de foto had ik net het touwwerk ingesmeerd met lijm en dat is prima opgedroogd. Wat je bedoelt met meer uniformer plaatsen begrijp ik niet helemaal?ziet er leuk uit !
Maar mis de de beugels over de tappen van het kanonnen, of ga je die later nog plaatsen ?
Zou persoonlijk iets minder lijm gebruiken voor het touwwerk en het iets uniformer plaatsen lijkt in mijn ogen nu een beetje onnatuurlijk.