Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een wetenswaardigheidje tussendoor moet kunnen hoor.Symbolische waarde van de figuren/ afbeeldingen was vele malen hoger, dan wij ons nu kunnen voorstellen,
Maar ik meen mij te herinneren dat de Sovereign of the seas met een hele andere gedachten gang en doel is gebouwd dan de "Zeven provincien" puur en alleen in opdracht door Charles de Eerste van Engeland
En waarschijnlijk is het verkrijgen van de gelden (ship tax)voor het bouwen van de Sovereign onderandere een van de reden die hem ook zijn hoofd heeft gekost.
Maar ik geloof niet dat dit de plek is om dit soort discussies te voeren , is per slot van rekening Hans zijn post van zijn "Zeven provinciën".
Er staat in een ander verslag van Hansa ook een werkwijze besproken. Hierbij wordt het dunner maken van de punttang aanbevolen en ander draad. Niets mis mee maar het al uitgegeven budget laat me niet toe alles zomaar aan te schaffenben ik blij dat mijn luiken 18x18 zijntoch een beetje meer grip voor mijn vingers.
Met je goedvinden ga ik wel je werkwijze volgen , lijkt me best te doen op jouw manier.