Jaques
Forum veteraan
Tja, ik kan begrijpen hoe je je nu voeltIk heb geduld ik heb geduld.... maar voor Dit soort werk even niet....

Ziet er in elk geval nu een stuk beter uit Hans

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja, ik kan begrijpen hoe je je nu voeltIk heb geduld ik heb geduld.... maar voor Dit soort werk even niet....
Ik hoorde niets hier!Ik zit even hardop te denken. Zou het mooi staan om de berghouten met donkere beits te doen ipv zwart?
Mij was dit al veel eerder opgevallen, maar ik heb er nooit iets over vermeld, omdat ik dacht dat dit zo hoort, omdat de Hollanders toch wat anders bouwen dan de Engelsen. Ik ben daarom ook reuze benieuwd naar het antwoord, komt inderdaad wat onnatuurlijk over het dek wat zo sterk omhoog loopt.Maar lijkt het nu zo dat je dek omhoog loopt in plaats van naar beneden ? In post 676.
Dankjewel, ik ben zelf ook erg content met mijn romp. als ik het voor elkaar krijg zal ik je eerdaags een paar foto's sturen.@ Ruud. Bedankt voor het compliment maar jij bent aan hetzelfde model bezig!Overigens heb ik vernomen dat je romp prachtig is geworden!!