Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik probeer ook zoveel mogelijk een naslag te lezen en de tekeningen te bestuderen naast het tekenwerk van Kolderstok. Alle vrijheid is er natuurlijk om naar eigen inzicht iets extra's aan te brengen. Leuk dat je je hierin ook zo verdiept.volgens van de' velde staat er wel een poortje in zie ik nu
Bekijk bijlage 304712
Ik zit dan met 20 potjes verf voor mijn neus en denk... dit wordt de kleur. Haar schoenen zwart mantel blauw en de haartjes omdat ik toch dat potje open had ook zwart. Ik dacht weer eens wat anders dan het blonde haarHans, ik heb net de laatste bladen van je 7Provincieen eens goed dorgenomen, want ik wou weten of je iets gezegd had over die trieste monnikdie daar boven op je hakkebord zit, maar dat dat blijkt dus een vrouwe te zijn die daar staat.
Ga je de vrouwe nog wat opfrissen? of laat je die daar zo staan?? Ik vind haar namelijk een beetje uit de toon vallen op dat fris gekleurde hakkebord.
Verder vind ik je spiegel er prachtig uitzien trouwens![]()
Ik wacht dit vervolg met spanning afDan zie je ook dat er nog meer diepte moet komen d.m.v. een wash
Eeuuuhh ik heb er nog niets aan veranderd.....Deze opfrisbeurt heeft haar al goed gedaan Hans.![]()