De Willem Barentsz van Kolderstok

De Willem Barentsz is nog niet klaar maar de volgende uitdaging staat al voor de deur. Ik kan hier alleen maar @pietsan de schuld van geven;)
In al mijn enthousiasme liet ik mijn ouders het bouwverslag zien van Piet en ik zei daarbij, dat ik ooit ook zoiets zou willen maken. En waar kwamen ze mee aan?

Ik wist even niets te zeggen…

315A2117-EC23-44E8-B3B4-3D0A78AC9D4C.jpeg

Ai das vervelend zeg, ik zou als ik jou was alles terug geven :p:D
Maarruh wat een mooie geste van je ouders zeg, daar zou ik heeel zuinig op zijn
Succes met de bouw, en we (ook je ouders uiteraard) willen wel een mooi verslag zien…..

Eerst de Willem Barentsz afbouwen maar dan komt er zeker een verslag. Ik zal jullie hulp ook hier en daar nodig hebben verwacht ik zo.

Dit moet je ook zeer zeker zien als een groot compliment Piet. Ik zal je fantastische verslag ook zeer regelmatig nodig hebben.

Het is zo ver. De reis met de Willem Barentsz is ten einde gekomen. Ik vond het een zeer leuk en leerzaam traject wat mij een nieuwe ‘verslaving’ heeft opgeleverd.

Bedankt voor de leuks en de positieve berichten. Nu eerst de werf opruimen en dan beginnen aan mijn nieuwe uitdaging. Maar daar open ik wel een nieuw topic voor.

Dit is het geworden.

E0251D9E-3FA2-4C24-BF49-B23F9522EEDD.jpeg

C1E36EF5-BAAF-4734-B84E-17A94522B06F.jpeg

22170A06-6FEF-4C7B-8C02-1F887EDF98BB.jpeg

Absoluut keurig gemaakt André. :thumbsup:
Een heel leuk scheepje om neer te zetten.
En ik zag al dat je het volgende schip in huis hebt en dat je inmiddels ook verslaafd bent.....

Back