Stephan Kertész
Forum veteraan
Een goede tafelzaag en een schuurschotel. Ik maak daar althans best veel gebruik van. En de zaag mag een lint, cirkel of figuurzaag zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog wel. Mijn droom is om de 7p te gaan bouwen waarbij de constructie en binnenkant goed zichtbaar blijft. En op de Victory komen ook heel grote wijzigingen, maar dat hoor je over een poosje wel.Jij bouwt kits, of niet? Dan zou ik voor de schotel gaan.
Goede tip Peter,Beukenhout is zeer hard, daar heb je een stevige zaag machine voor nodig. Dat red je niet met een proxxon iig.
Ik zou naar een man gaan die voor jou de traptreden voor je klein zaagt ( hoop geld voor een paar keer zagen, als je die scheppach koopt), en zelf verder gaan met de proxxon.
grt Peter
Scheppach basa1
Een lintzaag is inderdaad een prachtig gereedschap! En vooral voor dikkere stukken hout, bv om stukken afvalhout of planken te verzagen tot modelbouwmaten.De Fet heb ik, maar als ik nog eens zou moeten kiezen dan had ik gekeken naar een lintzaag. Zitten toch wat meer mogelijkheden aan. En met een breed zaagblad is het net een cirkelzaag.