Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en dat voor een heli meer dan 20? jaar oud. Ik heb geen flauw idee hoe oud dit model werkelijk is
Tot op zekere hoogte zul je meer risicos kunnen nemen maar wat denk ik (op basis van jouw posts hier) veel velangrijker voor jou is is om gewoon eens rond te gaan vliegen en andere figuren te gaan doen. Krijg eerst maar eens vliegen in alle orientaties onder de knie voordat je gaat focussen op (simpelere) figuren precies volgens de voorschriften te doen. Als je dan alle orientaties onder de knie hebt en wat lastigere figuren op een redelijke manier kunt vliegen kun je vervolgens de simpelere figuren gaan perfectioneren. En daarbij zal het zeker helpen om met een heli te vliegen die je makkelijker kunt crashen of investeer ook in een FBL systeem met rescue.Ik moet meer risico's nemen en hoop dat ik mijn gedachten opzij kan zetten en uit mijn comfort zone kan komen om toch de figuren door te komen.