De successen van Willy de Woofer en Pieter de Tweeter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een paar knotwilgjes op een veld waar een zee van ruimte is... Ik hou mijn mening voor me...

Inmiddels ben ik in mijn nieuwe verblijf, kamer 102, kamertje voor mij alleen.
Alle gesprekken al gehad met artsen en fysios.
En ook het restaurant beneden al bezocht, ze hebben zelfs pannekoeken op het menu, lekker!!
Nu minimaal 4 weken aansterken en trainen.
De buurmannetjes zijn echte amsterdammers, klagen en vloeken de hele tijd.
Dus ook dat is vermakelijk.
Nu wachten op lekker weer, dan kan ik lekker in de tuin gaan zitten.

GJ

Een paar knotwilgjes op een veld waar een zee van ruimte is... Ik hou mijn mening voor me...
GJ

Ik houdt mijn mening niet voor me;
Zo te lezen heb je nog nooit knotwilgen gezien die, in geen jaren gesnoeid zijn en 's zomers helemaal in het blad zitten.
Ik wel.
Als je achter die bomen vliegt, dan zie je toch niks!? Maar jij natuurlijk wel!

Haha het gaat weer lekker hier.
Ik denk dat Gert Jan bedoelt dat het niet zo moeilijk is een paar bomen mis te houden.
In dat geval ben ik het wel net hem eens.
Maar geen bomen in de buurt is toch altijd prettiger.

Het is gewoon een terechte mening, het is helemaal niet moeilijk om achter de boompjes te vliegen en er in te vliegen ook niet.
Maar om er voor te blijven, tja dat is een kwestie van ogen open houden en wat meer basis training er in stampen.

Inderdaad..
Op een enorme ruimte waar dan op een behoorlijke afstand wat bomen staan kan je prima vliegen.
Ik heb op velden gevlogen waar midden op het veld een boom stond, of vroeger bij de ack, net naast het veld hoospanningsmasten en kabels hingen.
Als je achter een boom terechtkomt met vliegen doe je al iets fout, die bomen staan daar al een tijdje, ook toen je opsteeg dus dan plan je voordat je opstijgt ook hoe je gaat landen.
Als je dat niet doet kan je niet veilig vliegen.

GJ

Inderdaad..
Op een enorme ruimte waar dan op een behoorlijke afstand wat bomen staan kan je prima vliegen.
Ik heb op velden gevlogen waar midden op het veld een boom stond, of vroeger bij de ack, net naast het veld hoospanningsmasten en kabels hingen.
Als je achter een boom terechtkomt met vliegen doe je al iets fout, die bomen staan daar al een tijdje, ook toen je opsteeg dus dan plan je voordat je opstijgt ook hoe je gaat landen.
Als je dat niet doet kan je niet veilig vliegen.

GJ

Met hoge bomen, kom je veel hoog binnen, wijsneus.

Als ik iets prettiger vind, dan doe ik dat.
Punt.
Dan ben ik maar een slechte vlieger. Het kan mij helemaal niets schelen, wat anderen er van vinden.

Fijne Paasdagen.

Zo! Wil, heb je een cursus gevolgt ofzo?
Wat een agressie
Waar is dat snoezige oude baasje gebleven?[emoji1787]

Hoge bomen vangen veel wind, ook veel modelvliegtuigen.....maakt vliegen uitdagend! Moet je dat wel leuk vinden natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Om te landen hoef je niet over de bomen binnen te komen, je kan er ook langs of tussendoor vliegen dan indraaien voor de final.
Het is allemaal vrij simpel, als ik hopelijk over een paar weken weer op de been ben zal ik het wel laten zien.

GJ

Goed dat je positief blijft! Maar geeft het wel de tijd! Wij houden je die paar weken wel bezig hier, oké?[emoji28]

Ik heb afgesproken dat ik elke dag fysio krijg of in ieder geval ga trainen, dus ik hou mezelf ook wel bezig.
Helaas gaat het restaurant al om 5 uur dicht anders kon ik daar 's avonds nog een koffie met taartje gaan eten.
Maar ik heb wel een koelkast op mijn kamer en de keuken op de gang is ook voor iedereen toegankelijk, dus morgen even wat inkopen laten doen.
Ik ben nogal van de avond snacks...

GJ

Nee hoor, de fysio zegt 4 tot 6 weken..
Paar weken dus.
Een paar is 2, 4 is een kwartet en 6 is de helft van een dozijn.
Dan moet je nog afkicken van de oxicodon, dat kan ook nog zomaar 6 weken duren.
Reken al bij al maar op zo'n paar maanden ipv weken.

Fijne Paasdagen.
Ja jij en iedereen die hier meeleest en schrijft in dit draadje, ook fijne Paasdagen.
upload_2023-4-7_17-41-40.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back