Ik heb nog steeds een berg onderdelen in de schuur liggen.Heeft er iemand toevallig nog een Ninja liggen die naar een nieuwe eigenaar mag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nog steeds een berg onderdelen in de schuur liggen.Heeft er iemand toevallig nog een Ninja liggen die naar een nieuwe eigenaar mag?
Dit is mischien well heeeeeelll ver geschoten.(aangezien we inmiddels 5jaar verder zijn)"Vroegah" reed een klasse bij de micropulling met Marui Big Bear banden. Ik ken iemand die er nog een hele doos van heeft/had staan (en dan praat ik denk ik over 50 sets of meer)
![]()
Big Bear heeft de banden stuk daarvoor ben ik nog een oplossing aan het zoeken. (Zag iets over Wild Willy banden op ingekorte velgen)
[emoji846].
- wat langer boutje
- bout erin (zonder kap)
tape om het weggeslagen deel.
epoxy (2 componenten lijm) erin. drogen
boutje kun je daarna meestal vrij makkelijk er weer uit draaien.
- ding afzagen.
bij de gamma/praxis/karwij een stuk vuren halen. 2x2 vierkant, of rondhout van 1 cm diameter bijvoorbeeld.
op lengte maken. gat boren
vastplakken stukje hout.
daarna kun je met een houtschroef die kap vastzetten.
eventueel 1 keer schroef erin om schroefdraad te tappen, daarna haartje secondelijm in het gat om het hout harder te maken.
Goede tips, bedankt. Ik zal nog wel meer tips nodig hebbenalleen opletten dat je nu een heel stuk minder "vlees" hebt waar het boutje in draait.
dat kun jij het beste zien.
maar, als dat misgaat, heb je altijd optie 2 en 3 nog
Als je graag een borgpen wilt in optie 2 en 3:
kop van boutje of schroef afslijpen, en een 1 mm gat door de schroefdraad heen boren.
kan raadzaam zijn om even een plat kantje aan de bout of schroef te slijpen, zodat je boor niet wegloopt.
in het kader: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat![]()