de mijne ook dan maar: MARDER|smiley v8 :lol:

anders ga je gewoon eerst nadenken:

Wil ik een auto of wil ik een sticker?

En als ik een auto wil, wat voor een wil ik dan?

Wil ik een nitro of een benzine? zo ja, mag dat van mijn papa en mama? En mag dat ook, heb ik daar geld voor? zo ja als ik daar geld voor heb, heb ik dan ook geld voor onderhoud? En als ik dat nog een keer heb, houd ik die auto ook rijdend?

En tja ik een sticker wil, waar plak ik die dan op?

En zo zijn er tal van dingen die je de afgelopen maanden hebt lopen roepen hier op dit forum. Als een ervaren iemand jou een tip geeft doe je er niets mee, dus wat wil je nou eigenlijk?

Sorry dat ik het zeg, maar ik zit af en toe even te kijken hier in dit topic en er komt niets anders dan onzin uit.

het is allemaal goed bedoeld, mdf ;).
dr zijn hier mensen met veel ervaring, die zelf ook fouten hebben gemaakt (zo kan ik dat wel zeggen, toch?), en jou daarvoor proberen te behoeden ;).
je moet met die adviesen doen wat je wil, je kan ze lekker laten "lullen", of het opvolgen..

Groeten,

Ruben

Mardefreak je moet :p goed ! lezen .....

Er staat dat je SOMS een advies moet opvolgen.

Je vraagt vaak genoeg om adviezen , alleen doet er vervolgens weinig of niks mee.

Van alle adviezen die er hier gegeven zijn heb je er ff snel gelezen weinig of geen opgevolgd.

Dan is het inderdaad zonde van de energie van al het typwerk als jij er vervolgens niks mee doet of er tegenin gaat.

In mijn ogen zijn dingen als stickers overbodige shit die je niet moet kopen , zeker niet als je auto niet eens loopt ;) Dat geld kan je beter opsparen voor onderdelen die je nodig hebt.....

Laatst bewerkt:
Nog steeds hetzelfde liedje hier, zie ik :p Achja, ik maak me er al lang niet meer moe om; hoe veel energie je ook steekt in het geven van advies aan Marderfreak, hij weet het nooit echt te appreciëren.

(Dit is niet bedoeld als belediging, Marderfreak, voor het geval je je gekrenkt voelt, het is gewoon een stukje advies voor de rest hier ;))

Had jij niet aan ons beloofd dat je nooit nog op dit forum zou posten? :)

Hij kan zich blijkbaar niet aan zijn beloftes houden, maar waarom hij
niet meer op dit forum zou posten vindt ik echt gezeik!

Frankyman

LoL :lol:

Achja, er zijn nog genoeg fora waar jij terecht kan hoor, alleen is mbf niet één ervan blijkbaar :)

Marderfreak

Vindt je nu niet dat je een beetje kinderachtig reageert ?
Al je berichten gewijzigd naar dit : ........... ?

knap gedaan jongen..... je weet nu natuurlijk wel dat je nu nooit meer serieus over gaat komen...
eigen keus natuurlijk, maar waarom.......

Ach, als hij zo nodig zijn "kostbare" tijd wilt verknoeien aan het wijzigen van elk bericht in dit topic, dan moet hij dat zelf weten. :lol:
Nu is het tenminste terug rustig zonder al zijn vervelende opmerkingen.

Tijd voor:
thread-lock.jpg
? :lol:

Sander

ík doe kinderachtig?
kijk zelf dan ff naar alle posts die er in dit hele topic staan man.. :nooo:
en enig idee waarom ik ze allemaal heb verwijdert? dan komt er geen waardeloos afzeikent commentaar meer op, daarom..

Jij laat je toch altijd snel opjutten zeg :D
Accepteer nu toch gewoon een keer dat jij degene bent die ongelijk heeft, en niet wij...

Ps: VerwijderD en afzeikenD ;)

Back