De idioten van TBS nogmaals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaals een reden om die idioten van TBS te boycotten.
Hun laatste filmpje is er nu echt wel dik over en geeft geen goed licht aan ons.
Ze zouden beter blijven bij hun natuurfilmpjes ipv altijd maar verder de limieten te zoeken totdat zij zelf de hobby kapotmaken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als parasiet met zuignapjes kun je ver komen, even het berijk opvoeren, en je reist zo heel het land door.
Nu nog even een paar zonnepaneeltjes erop.

Het is wel gaaf op zich, en zolang ze niet gepakt worden..maar jah om het dan op internet te zetten is misschien weer niet zo slim...

Ik vind dit niet echt hun meest spannende filmpje, en vind de laatste tijd qua kwaliteit en jello ook steeds minder goed...

Ach ze heten niet voor niks het zwarte schaap! Paar slimme gasten die sch**t hebben aan alles. Ik denk niet dat ze de hobby een slechte naam geven, dat doen mafkezen in het verkeer tenslotte ook niet voor het hele verkeer enz enz.
We zijn allemaal niet roomser dan de paus, dus je vind het wat of niet hun gaan gewoon door!

Ik vind hun quadcopter filmpjes helemaal niet helemaal mijn stijl. Vind wel die zephyr vluchten geweldig. Er zijn zoveel betere quadcopter filmpjes op de wereld die gewoon mooie vluchten in het natuur maken.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik deze wel grappig vind. Natuurlijk is het geen goede promotie voor de multirotors, maar denk dat zij altijd net wat meer kunnen maken dan de andere mensen zeg maar.

Snap inderdaad ook niet dat ze niet gewoon 720p filmen op de discovery als ze toch maar gp2 gebruiken.

Laatst bewerkt:
Ach wel leuk om te zien, en er bestaat geen slechte reclame.. ook negatieve reclame is reclame...

Dus in deze (en denkend vanuit hun) een geslaagde zet van de TBS gasten...

Waar maak je druk om,?, vliegen bij een vliegveld met een multi is pas idioot .....

Niet de Samaritaan gaan uithangen ....idd negatieve reclame is ook reclame .
Denk dat men hierom niet minder frame's gaan kopen van TBS....

Het geheel is iets genuanceerder dan dat sommigen hier schrijven. Het geheel is voor opgezet met de Franse politie. Toen ik het eerst zag vond ik het cool, maar ook 'stom' om zo de hobby om zeep te helpen. Echter blijkt het voor opgezet te zijn geweest met de Franse politie, eigenaar van de truck en ook de eigenaar van het gebouw waarop geland is. Niks aan de hand dus en een zeer gaaf filmpje!

Overigens bestaat slechte reclame wel degelijk! (niet suggererende dat het TBS filmpje dat is!) Voorbeelden te over van merken die er nu niet meer zijn door slechte reclames! "Slechte reclame" doet pijn aan de marketing oren...

Ik heb ook 'contact' gehad met TBS....

Ik maakte een opmerking over veiligheid en risico's bij een van hun filmpjes.....kreeg daarna een uitbrander van de heren en werd geblocked....

Was kennelijk tegen het zere been of zo....

Veren vinden ze fijn, kritiek niet zo....

'nuff said'.....

Ik maakte een opmerking over veiligheid en risico's bij een van hun filmpjes.....kreeg daarna een uitbrander van de heren en werd geblocked....

'nuff said'.....

Idd heb ik ook al voorgehad met hun.
Er is ook een goede reden waarom ze niet echt welkom meer zijn op RCG eh en nu alleen maar op fpvlab zitten.

In overleg met de autoriteiten rond de Big Ben vliegen? en langs het millenium wheel? Geloof eigenlijk niet dat ze daar toestemming voor zouden geven..

We hadden het er in de auto op weg naar de laatste meeting nog over. Slechte publiciteit is ook publiciteit.. Al hun provocerende video's dienen maar 1 doel. Verkoopcijfers opschroeven..

Heb contact gehad met Raphael Pircher (aka Trappy). Hij gaf me aan dat al hun video's in overleg zijn met lokale autoriteiten.

'nuff said'.....

Idd heb ik ook al voorgehad met hun.
Er is ook een goede reden waarom ze niet echt welkom meer zijn op RCG eh en nu alleen maar op fpvlab zitten.

In overleg met de autoriteiten rond de Big Ben vliegen? en langs het millenium wheel? Geloof eigenlijk niet dat ze daar toestemming voor zouden geven..

We hadden het er in de auto op weg naar de laatste meeting nog over. Slechte publiciteit is ook publiciteit.. Al hun provocerende video's dienen maar 1 doel. Verkoopcijfers opschroeven..

Hmm, het is net het echte leven, je zou denken dat er iemand liegt ;)
Ach commercie, doet rare dingen met mensen...

Nee hoor, commercie doet geen rare dingen met mensen. Mensen doen rare dingen uit zichzelf, en daar mag men op aangesproken worden.

Alleen, dat aanspreken is nog wel eens een gevoelig punt voor sommigen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back