Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
1.6 mmprachtige bouw tot nu toe, hoop dat mijn schip er net zo mooi uitkomt te zien als in in januari aan mijn duyfken van kolderstok ga beginnen.
ik had nog wel een vraag, hoe dik is het hout wat voor de romp word gebruikt ongeveer?
dit i.v.m. eigen maak plankenbuiger.
mvg, peter
dank u wel hans voor de info, bouwdoos is gekocht maar niet in mijn handen wegens kerst kado hahahahha, niet eens in huis te bekennen!!!!!! is uit veiligheid ergens in midden nedeland onder gebracht!!!! vrouw lief kent me tegoed....... een eigen bouw verslag is misschien wel een leuk idee, tips altijd welkom. heb via dit forum al behoorlijk wat goede ideën en dingen zelf gemaakt voor de bouw. hou je op de hoogte.1.6 mmen welkom op het forum. Er zijn verschillende verslagen van dit schip te vinden overigens. Maar ook aardig wat spontane bouwers waarvan het verslag niet is afgemaakt helaas.
prachtige bouw tot nu toe, hoop dat mijn schip er net zo mooi uitkomt te zien als in in januari aan mijn duyfken van kolderstok ga beginnen.
ik had nog wel een vraag, hoe dik is het hout wat voor de romp word gebruikt ongeveer?
dit i.v.m. eigen maak plankenbuiger.
mvg, peter