Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is juist goed om je goed in te studeren.ik denk dat ik meer tijd heb zitten in het lezen van de gebruiksaanwijzing en speuren bij andere bouwverslagen dat het plakken van de spantjes
en mijn beste vriend Dr. Emel helpt mij ook vaak mee bij het schuurwerk
Het is juist goed om je goed in te studeren.
Heeft je vriend Dr. Emel ook een kamaraad St. andaart. Want die is reuze handig. Je gebruikt een schuurtonnetje dat je gelijk met de bodemplaat houd, en je heb een schuurmachine die recht schuurt.
Je gaat als een speer zeg! En prachtwerk. Voor dat je verder gaat met afschuimen zou ik eerst de spiegel beplanken. Maar ook je dremel wat weg gaan leggen? Je ziet best een beetje golfjes of hapjes ontstaan bij de zijkanten van de spiegel. Mischien beter om wat schuurpapier op een roerhout te plakken. Zo heb je wat meer zicht op de lijn die je moet volgen en blijft het wat vlakker. Neem hier de tijd voor zou ik zeggen.
Ook het resin onderdeeltje waar de duif op komt is bepalend voor de breedte van de spiegel bovenaan. Dus kan het geen kwaad dit in een vroeg stadia er bij te houden.
nu je het zegt. de 2e foto. Kan als het zo is in dit stadion hersteld worden.Is het nou opties bedrog, of golft het dek een beetje??
Ik heb elk onderdeel in de blanke lak gespoten. Ook de geverfde onderdelen. Op sommige ornamenten waaronder die op de spiegel is een waterbeits gezet na het lakken wat enigzins een dieptewerking geeft. Ook de eiken romp is na het spuiten nog voorzien van een waterbeits om iets donkerder te kleuren.die foto maakte mij ook in de war, maar nee hij golft niet
ik denk omdat hij niet helemaal af is aan de zijkant, of door de manier van leggen
ik heb net met een beetje as ge-expirimenteerd, maar daar word het dek al gauw donkerder van
op zich best mooi, alleen op een donkere boot is het weer te donker
ik heb de staalwol in de azijn liggen
1 nachtje trekken was voldoende toch?
geeft je het dan aan met een kwastje, of met de staalwol?
neem aan dat het om de reactie in het azijn gaat
jouw dek van je duyfken is ook alleen lak @groenenberg ?
daar zag ik ook al mooi kleurverschil in!
heb je bouwverslag afgespeurd om te kijken welke van de methodes je nou had gebruikt![]()