Overigens: nu een paar keer aan de ETS meegedaan, waar de motor handout en verzegeld is, en vrijwel nauwelijks technische controle... (gewicht, rijhoogte en akuspanning, en niet eens altijd...). Ik denk dat een handout systeem voor de motoren inclusief verzegeling veel minder werk is dan een uitgebreide technische controle..
En oh ja, de ETS heeft soms 250-300 deelnemers, vaak binnen 24 uur volgeboekt.
Mvg
Marcel
De motoren zijn misschien wel verzegeld alleen heb ik nog nooit controle gezien op de verzegeling, dus je kan er alles aan doen zolang het nagellakje maar weer goed is als je hem inlevert. Is dus ook een wassen neus. De laatste twee races reden er overigens ook 20 graden vertimede motoren mee (nieuwe SP-serie met ander timingboard), heb er zelf ook ééntje gehad, alleen wist ik het niet en ging hij stuk met 4.0 verplaatsing (logische he?) Ging als een speer op het rechte stuk en als ik het geweten had had ik hem lekker wat lichter verplaatst en had ik de komende ETS-races power zat gehad.
Maargoed, er rijden er nog genoeg mee......dus eigenlijk is een vermogensmeting de enige manier om zeker te zijn van het stock-gehalte......