De bouw van de Smit Mississippi, Schaal 1:25

Complimenten William. Echt een geweldig model geworden. En wat een details.
Filmpje gisteren op je Phone al gezien. Net echt !!
Toch nog een vraag.
Heb je hem nu nieuw van de werf gebouwd of al een aantal jaren in bedrijf.
Ik zie wat details die er in het begin nog niet opzaten zoals de geel zwarte strepen op de bolders en ook mis ik SMIT onder het embleem in de schoorstenen.
Nogmaals, Petje af !!

Wauw met alle waarschijnlijkheid is dit een van de mooiste modelboten die ik heb mogen bewonderen, eigenlijk is het spijtig dat topic naar zijn einde toe gaat.
Maar William pracht werk, echt waar!!!!

Indrukwekkend William. Gefeliciteerd met je resultaat. Er ligt meer denkwerk aan ten grondslag dan we ons realiseren. En GEDULD natuurlijk. Zelf wil ik veel te gauw resultaat zien en dat gaat dan ten koste van de detaillering. Belangrijkste is dat we plezier beleven aan onze hobby en steeds weer uitdagingen zoeken. Succes met het vinden van een nieuwe uitdaging. Groeten, Klaas.

Zoals hierboven al iemand schreef " jammer dat er een einde aan dit topic gekomen is.
Het was een must om te lezen en een streling voor het oog als je de foto's bewonderde.
Veel plezier met je prachtige schip op het water.
Geniet er van
vgr
Marc

Prachtig schip William! Ik hoop haar een keer in het echt te kunnen bewonderen. Heel veel plezier en ik ben benieuwd wat je volgende klus gaat worden.
Groeten,

Harald

hier wordt je ook niet blij van
l zei:
hoi.

Bij deze wat foto's van de huidige situatie.
IK gebruik het tape alleen als ik weet dat er water op het dek kan komen.
Normaal heb ik vrijboord genoeg om het dek droog te houden.
(Ondanks dat er soms schepen van mail-line in de buurt zijn,)
he tom.

Back