De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat doe ik altijd.
Geen moeite is teveel om onze visueel-hyper-validen, nog wat extra te prikkelen.

Nog al wat reakties. ben nog met ontwerpen bezig en haal baarheid van de detallering.ik wil er ook machine guns op maken en daarvoor is internet ook mooi. Het romp lijnenplan is goed als gemaakt en dus kan in de spanten tekenen als ik weten had hoe dat moest was ik gouw klaar dus uitzoeken maar. Komt goed. puffin let je op je drank gebruikt lijkt toch allarmerend.
Kan bijna bouwen met een bouw draadje?

Hé Jan, weet jij misschien een site waar ik bovenstaand plempsel kan laten omzetten in iets wat op ABN lijkt?
ABS (Algemeen Beschaafd Sallands) mag eventueel ook.

Ik zou liever zien, dat snotkoker z'n lijnenplan in een bouwdraadje zou laten zien. Dan zien we alvast het begin. Het is trouwens al een knappe prestatie om zoiets zonder spantenplan te kunnen maken en daarover pas later te gaan nadenken. Ik kan dat niet. Volgens mij is deze jongen tamelijk geniaal, dus ik heb alle vertrouwen in 'm. Tja, z'n spelling en grammatica is wat minder, maar je kunt niet alles hebben. Wat-ie nou in vredesnaam hier op de Berg doet is mij een raadsel, maar dat terzijde.

Ik gok op zoiets:
Kindertekening+jongen+7.png

Ik gok op zoiets:
Kindertekening+jongen+7.png
MP, ondanks dat het een erg mooie tekening is, (Goed gedaan man, en nog binnen de lijntjes ook!) heb ik als "Titanic-expert" wat opmerkingen er over:
ik mis wat reddingboten. Nu had het origineel er ook wat weinig, maar om ze maar helemaal van de tekening te schrappen... Is dat niet een beetje drastisch? Bovendien mis ik een (1) draad richting radiohut, wat tuidraden aan de voorste- en achterste mast en nog wat kleine details.

AND NOW SOMETHING COMPLETELY DIFFERENT

tumblr_n1w3qmLkey1qbioy1o1_500.png

Wie heeft dit op de schutting van het Instituut voor Hoogbegaafde Schildpadliefhebbers geklodderd?

Gezien de hoeveelheid, geiten, kamelen, snotkokers en andere bagger een hek om de Ger, blijft de hond tenminste beschermd tegen dat geitenwollenscharreltheegeneuzel. De twee palen krijgen nog een kleurtje tzt. Hek kan twee kanten op lekker makkelijk.

image.jpeg

Ziet er goed uit!
Als je toch bezig bent, er schijnt hier ook nog ergens een half af hek te staan, wat ook nog eens verschrikkelijk slecht sluit.
Misschien iets van een dranger er op zetten? Of 230V?

Ziet er goed uit!
Als je toch bezig bent, er schijnt hier ook nog ergens een half af hek te staan, wat ook nog eens verschrikkelijk slecht sluit.
Misschien iets van een dranger er op zetten? Of 230V?
Mijn afdeling niet, mijn hek niet, mijn probleem niet meer. Slot op slijterij, hek om Ger, vroeger had je beveiliging zonder humeur, nu enkel geen beveiliging met wel een humeur. Maar ga gerust je gang hoor, leef je uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back