......Tsja... het leven kan ferme teleurstellingen in petto hebben....
![]()
Zoek je een opening? Wil je er over praten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
......Tsja... het leven kan ferme teleurstellingen in petto hebben....
![]()
Wil je rekening houden met de visueel ingestelden?Zoek je een opening?
Zoek je een opening? Wil je er over praten?
Geen moeite is teveel om onze visueel-hyper-validen, nog wat extra te prikkelen.
Ik gok op zoiets:
![]()
MP, ondanks dat het een erg mooie tekening is, (Goed gedaan man, en nog binnen de lijntjes ook!) heb ik als "Titanic-expert" wat opmerkingen er over:Ik gok op zoiets:
![]()
Mijn afdeling niet, mijn hek niet, mijn probleem niet meer. Slot op slijterij, hek om Ger, vroeger had je beveiliging zonder humeur, nu enkel geen beveiliging met wel een humeur. Maar ga gerust je gang hoor, leef je uit.Ziet er goed uit!
Als je toch bezig bent, er schijnt hier ook nog ergens een half af hek te staan, wat ook nog eens verschrikkelijk slecht sluit.
Misschien iets van een dranger er op zetten? Of 230V?
hek om Ger
Misschien nog een bord op het hek?
Ja ja, Bowie, zal wel bij de buren hebben zitten keutelen.(keutelen is een ander woord voor sch**ten)blijft de hond tenminste beschermd tegen dat geitenwollenscharreltheegeneuzel
Waarschijnlijk, niet openbaar maar ik keur dat eigenlijk wel goed, sterker ik train hem erop.Ja ja, Bowie, zal wel bij de buren hebben zitten keutelen.(keutelen is een ander woord voor sch**ten)