Dat is precies de bedoeling! Gewoon: kssst weg. Geen voet aan de grond op de Berg, zelfs geen teen. We zijn user Sorbit al in het buitenBergse tegengekomen en die ging bouwen aan een model (beweerde hij), waarbij we het risico lopen, dat we straks versteld staan. Dal zal 't ie dan ook eerst moeten doen. Vóór die tijd hebben we geen emplooi voor 'm.
Korte termijn geheugen is trouwens minuten-werk. Zo van: waar heb ik mijn bril nou neergelegd en waar ben ik nou net mee bezig geweest? Tja, daar heb ik wel eens last van; vaker dan vroeger. Er zijn echter ook lieden, die daar chronisch last van hebben en daarbij vraagt een ieder zich af: waar is die nou helemaal mee bezig in z'n leven?
Eergisteren, eergisteren, wat was het toen ook alweer voor een dag?....................oooow ja, zondag. En toen had jij post??? Opmerkelijk!Het schijnt ook goed te zijn voor het korte termijn geheugen. Misschien toch maar eens wat vaker een glaasje nemen Jan? (zie mijn post van eergisteren)
Korte termijn geheugen is trouwens minuten-werk. Zo van: waar heb ik mijn bril nou neergelegd en waar ben ik nou net mee bezig geweest? Tja, daar heb ik wel eens last van; vaker dan vroeger. Er zijn echter ook lieden, die daar chronisch last van hebben en daarbij vraagt een ieder zich af: waar is die nou helemaal mee bezig in z'n leven?