Met de lipo’s is niks mis. Heb contact gezocht met Droneland waar ik de lader heb gekocht. Zij vragen hem op te sturen voor reparatie....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik had hem op Facebook al voorbij zien komen, prachtig! Mooie klus bij Paleis het Loo Norbert....!!Voor de liefhebbers en geïnteresseerden die nog een keer de kracht van de (goed ingestelde) X5(r) willen ervaren.....
Luchtbeelden gemaakt in opdracht van profielfilm.nl Het weer was 'ruk'.
In 1e instantie wilden we de draaidag annuleren.... achteraf gezien zijn we blij dat we dat NIET gedaan hebben.
Wat een fantastische machine/camera combinatie is het toch.
op basis van deze film zijn we tevens gecontracteerd voor het verfilmen van de verbouwing van Paleis het Loo (2 jarig project).
Zin in!
Nou, gaat weer lekker met mij....
Vandaag wilde ik gaan vliegen om wat hoog water langs de IJssel in beeld te krijgen. Merk ik dat de landing gear het niet meer doet. Hij ging al niet meer automatisch omhoog maar ook handmatig doet hij niets. Thuisgekomen getest of de Inspire in travel mode wilde: ook dat ging niet. Toen handmatig met de schroef de Inspire in Travel Mode gezet en weer opnieuw aangezet om te kijken of ik hem hier uit kan krijgen. Ook dit lukt niet. Wel hoor ik een raar geluid bij de servo.
Waarschijnlijk is de servo kapot. Wat kan ik het beste doen?
Ruim 43 uur/223 vluchten.
Mocht het de camera zijn, zijn het dure uurtjes.Ik vergeet er bij te vermelden dat de X5 geen 43 uur erop zit maar net een jaar.... net even in de logs gekeken, nog geen 6 uur.
Mooi!Nieuwe natuur in de maak. Dordtse polder.
Bekijk bijlage 276644 Bekijk bijlage 276646 Bekijk bijlage 276647
weet iemand of een inspire zender werkt op een phantom 3 advanced, waar dan ook ik de hdmi uitgang kan gebruiken voor op een groot scherm, enzo je heeft er iemand 1 te koop![]()
weet iemand of een inspire zender werkt op een phantom 3 advanced, waar dan ook ik de hdmi uitgang kan gebruiken voor op een groot scherm, enzo je heeft er iemand 1 te koop![]()