Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja vind ik ook raarWat raar dat je grote mast niet past in je draaibank. Ik kreeg namelijk net de grootste ring er over geschoven. Daarna draaide ik de moer er pas op.
Nou Danny, goed bezig zo, maar kijk nog eens goed naar je voorlaatste foto dan zie je dat hij richting de top sterk afbuigt.
En zoiets is goed te herstellen op je machientje hoor, niet te bang zijn en alle begin is moeilijk maar het is te doenik spreek uit ervaring........
En dit is uiteraard opbouwend bedoelt, succes.
Wat raar dat je grote mast niet past in je draaibank. Ik kreeg namelijk net de grootste ring er over geschoven. Daarna draaide ik de moer er pas op.
Dat is inderdaad zo 12mm. Dan heb ik werkelijk geen idee meer hoe ik dat voor elkaar gefietst heb op het draaibankje. Mischien een gedeelte op 10 mm geschaafd tot de ring paste. Het onderste gedeelte blijft tenslotte dan 12mmVolgens tekening komt de grote mast uit een stuk rondhout met diam.12mm ipv 10mm, dat is dan ook wat ik heb gebruikt.
De doorlopende boring in de proxxon heeft maar een diam. van 10mm, dus de enige oplossing om een lang werkstuk van een grotere diam. te draaien is on het verlengbed aan te schaffen zodat ik hem in de drieklauw kan zetten en aan het andere eind met de center in kan klemmen.