Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat ik toch bij de 3mm blokken blijf voor dit dek. Ik weet niet of ik het "ijzerwerk" klein genoeg kan maken om het niet buitenproportioneel groot te laten lijken in vergelijking met het blokje zelf. Ik vind het er voor de 3mm blokken wel goed uit zien. En het is nu inderdaad lastig genoeg haha.Er zijn blokken van 2 mm te krijgen bij Kolderstok. Die komen meer is verhouding. Wordt dan wel meer een friemelkarwei
Volgens mij zijn ze 5 mm lang en 3 mm breed ...zijn ze 3 mm? ik meende op de liniaal er 5 uit te halen. Ja dan is het ook niet echt een verandering van 3 naar 2. lekker laten zijn dan. want 2 mm is klein, ik heb ze.
3 mm blokken zijn 3 mm lang, de maat is voor de lengte. Heb ik het dan toch goed gezien?Volgens mij zijn ze 5 mm lang en 3 mm breed ...![]()
Ze zijn geen 3 mm lang en ook geen 5, maar 4 mm, na uitvergroten van de foto is dit goed te zien, 3 had misschien net iets beter geweest, maar je moet het maar in huis hebben en over het algemeen is het niet makkelijk om alle verhoudingen kloppend te maken op een model, zeker wanneer het om het geschut gaat.Volgens mij zijn ze 5 mm lang en 3 mm breed ...![]()
Bedankt! @RonkSterkte danny. Zulke dingen vind ik heel mooi
Dankje @RonkSterkte danny. Zulke dingen vind ik heel mooi
dat was ik wel van plan inderdaad, moet alleen tzt ff kijken hoe ik het precies ga doenMooi! En aanvullend kun je ook nog met het in het pakket aanwezige koper-plakstrip kleine afdekkers over de astappen van de loop maken. Is ook een leuk friemelklusje...
Dark Oak beits op een eiken huid, afgewerkt met Danish OilZiet er sjiek uit zo Danny. Ik zit ook nog weer met aandacht naar de kleur van je romp te kijken, want ik vind dat best mooi. En aangezien ik ook iets moet met de kleur en romp van mijn Friesland.
onderaan ergens in dit verslag. https://modelshipworld.com/topic/16830-savo-from-serbia/dat was ik wel van plan inderdaad, moet alleen tzt ff kijken hoe ik het precies ga doen![]()