Rookie Ronnie
PH-SAM
Super leuke dag gehad met uitstekend vliegweer! Leuke groep en heerlijk gevlogen. Miranda bedankt voor de barbecue, hoop jullie allemaal volgende keer weer te zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Henk, gisteren heb ik wat Lb evenementen doorgekregen van Miranda. Ik probeer nu wat info te zoeken over BCD Schwamtal de datum 15/16-6-2024. Op het internet lukt het mij niet, heb jij daar info over? Groet Ronald.Hallo allemaal,
De data voor de Almeerse Lijnbesturingsdagen in 2024 zijn vastgesteld. Het zijn 25 mei en 28 september. Met dank aan het bestuur van de MVA voor de samenwerking! Het adres is zoals gewoonlijk Kluutweg 1 in het buitengebied van Almere. Aanvang weer vanaf een uur of tien. En net als andere jaren worden de dagen niet georganiseerd, ze vinden plaats! Dat geeft ruimte om van alles lijnbestuurds mee te nemen en te vliegen, met uitzondering van gillende glows omdat we ons veld graag nog vele jaren willen mogen gebruiken. Als je (nog) niets te vliegen heb, kom toch gerust, er is veel te zien en te kletsen en er zijn onverwoestbare trainer modellen beschikbaar voor een vliegles.
Op 28 september komt Robert Schulze weer met de Graf Zeppelin II en wordt er een wedstrijd Basic Carrier gevlogen.
En nu maar hopen op goed vliegweer!
Henk de Jong
Uhhh...Ik heb Willi gevraagd je vraag te beantwoorden. Het is zijn club.
Bedankt Bruno!Uhhh...
Het is de club van Michael Feger. Het is trouwens deze club https://lsv-brueggen.de/ Vandaar dat je onder Schwalmtal niets zult vinden.
Willi hoort bij Karken.
![]()
Hallo Willi,Hallo.
Ja, das ist korrekt! Michael Feger ist der Ausrichter in Brüggen-Schwalmtal! Ich mache das gleiche in Karken (nächstes Jahr hoffentlich wieder!).
In Brüggen-Schwalmtal geflogen wird:
F2B-, F2B-Fortgeschrittene-, F2B-Beginner-Kunstflug- und wenn Teilnehmer da :Old Time Stunt (OTS)
Carrier (Robert Schulze)
F4B-Semi-Scale
MiniTeamRace (MTR, 1,5 ccm Racing-Diesel), Mouserace (Cox 0,8 ccm Flatterventil) und 'Limes'-Racing (2,5 ccm Glow OS mit Gleitlager). Alles über Gras!!
Ich hoffe die Liste ist verständlich.
Groeten
Willi
Maar ruim op tijd voor de volgende LB dag en Webra Cup....Schade, ab den 27 Juli wohnen wir in Brüggen, etwas zu spät um dabei zu sein.
Ik zou maar eens goed kijken bij die "race" klassen, wellicht dat daar iets voor je bij zit voor volgend jaar.Hallo Willi,
Bedankt voor de reactie, mag je ook gewoon LB vliegen zonder mee te doen aan een competitie?
Wij komen uit Holland, is het mogelijk om te kamperen? Zo ja waar zou dat het beste zijn (Campingplatz)
Sorry mijn Duits is zeer slecht, ik hoop dat u het Nederlands een beetje begrijpt?
Alvast bedankt en groet Ronald.
Inderdaad Bruno, ik ga er eens goed rondkijken en neem mijn helm mee. Je weet maar nooit!Ik zou maar eens goed kijken bij die "race" klassen, wellicht dat daar iets voor je bij zit voor volgend jaar.
Tegen die tijd kun je iets vlotters ook wel aan.
MTR is van een leuke instapklaase inmiddels veranderd in een flink competitief gebeuren waar je met je trainertje met Webra of PAW niets meer te zoeken hebt, maar dat is een andere discussie....
Maar die andere twee des te meer.
Volgens mij is het op 6 oktober.