Data Lijnbesturingsdagen Almere

Ik wens jullie een geweldige dag!
Het weer lijkt niet beter te kunnen en dat na een uiterst wisselvallige week.
Zelf kan ik er niet bij zijn omdat ik 80 km noordelijker meedoe met de generale repetitie voor de Kanaaloversteek in september.
Dat wordt (snel ) varen en tegelijkertijd een model onder controle houden dat enkele tientallen meters boven je vliegt.

Ik wens jullie een geweldige dag!
Het weer lijkt niet beter te kunnen en dat na een uiterst wisselvallige week.
Zelf kan ik er niet bij zijn omdat ik 80 km noordelijker meedoe met de generale repetitie voor de Kanaaloversteek in september.
Dat wordt (snel ) varen en tegelijkertijd een model onder controle houden dat enkele tientallen meters boven je vliegt.
Jammer dat je er niet bij kunt zijn Bruno, jij ook een succes vandaag en hopelijk tot de volgende keer!

Het was inderdaad een geweldige dag. Het weer had niet beter kunnen zijn, we telden net geen 40 bezoekers en er werd de hele dag volop gevlogen. Gerben had al vroeg de cirkels uitgezet, Miranda zorgde voor de barbeknoei die erg goed bezocht werd, tijdens lunchtijd stonden mensen zelfs in de rij. Verder was er niets geregeld, per slot van rekening vindt een LB dag plaats, hij wordt niet georganiseerd! Niettemin werd er ook volop les gegeven, er was zelfs een bezoeker die vertelde dat hij op z'n 15e voor het laatst had gevolgen maar nu, vele jaren later een complete vlucht inclusief goede landing presteerde.
Helaas had ik mijn fototoestel vergeten, heeft er nog iemand foto's genomen?

Het was weer een top dag, gelukkig prachtig weer en voor het eerst drie maal zelfstandig gevlogen. Op het laatst ging de benzinetank rechtdoor en het vliegtuig naar beneden dus toen was het uit met de pret. Maar wat een dag, geweldig.
Bedankt weer Henk voor alle tips en Ed voor de ondersteuning, op naar september !

Back